Quote from Funbeat user on 15 July 2011, 17:00Det är möjligt att du var före och provade i affären.
Det är möjligt att du var före och provade i affären.
Quote from Funbeat user on 15 July 2011, 17:03Ja, jag har funderat så vart det tog vägen...
Ja, jag har funderat så vart det tog vägen...
Quote from Funbeat user on 15 July 2011, 17:04Brukar man få behålla delarna efter omskärelsen?
Brukar man få behålla delarna efter omskärelsen?
Quote from Funbeat user on 15 July 2011, 17:11Vet inte, jag hade tänkt byta skinnet mot en klocka, en av de berömda Omsk-uren.
Vet inte, jag hade tänkt byta skinnet mot en klocka, en av de berömda Omsk-uren.
Quote from Funbeat user on 15 July 2011, 23:45Hur många sekunder tar det att byta shorts? 5? 10?
Hur många sekunder tar det att byta shorts? 5? 10?
Quote from ellen olsson on 16 July 2011, 01:05Du får inte visa dig naken.
Du får inte visa dig naken.
Quote from Funbeat user on 16 July 2011, 06:51Hittade ett gammalt par Craft cykelbyxor i garderoben och den hade väldigt tunn padding. Ska testa att springa i dom i helgen.
David, har du inget att tillföra så låt bli att skriva!
Hittade ett gammalt par Craft cykelbyxor i garderoben och den hade väldigt tunn padding. Ska testa att springa i dom i helgen.
David, har du inget att tillföra så låt bli att skriva!
Quote from Funbeat user on 16 July 2011, 07:12Du missade budskapet men det blir säkert jättebra.
Du missade budskapet men det blir säkert jättebra.
Quote from Jonathan Lilja Lindström on 16 July 2011, 10:1940 sek har det tagit för mig att byta byxor, med en handduk runt midjan och då ingår något under löptajtsen. Jag har inte tränat på växlingen innan. Har då försökt att byta så snabbt som möjligt utan att bli straffad. Mina byten har endast varit på IM.
40 sek har det tagit för mig att byta byxor, med en handduk runt midjan och då ingår något under löptajtsen. Jag har inte tränat på växlingen innan. Har då försökt att byta så snabbt som möjligt utan att bli straffad. Mina byten har endast varit på IM.
Quote from Funbeat user on 16 July 2011, 13:23Jag har alltid ett par tunna sportboxer under, oavsett aktivitet. Har det för att bl.a. undvika skavsår. Då tar inte bytet mer än 5.
Jag har alltid ett par tunna sportboxer under, oavsett aktivitet. Har det för att bl.a. undvika skavsår. Då tar inte bytet mer än 5.