Quote from Funbeat user on 17 May 2010, 14:19Skulle åka till cykelcity idag, tänkte att ja skulle ringa å höra så det har en columbus pinta i min storlek hemma...
-Vi sålde slut första veckan vi fick hem dem, å får inga flera i år......
Hmm vad ska ja nu köpa?!!?!?!?!?!
Skulle åka till cykelcity idag, tänkte att ja skulle ringa å höra så det har en columbus pinta i min storlek hemma...
-Vi sålde slut första veckan vi fick hem dem, å får inga flera i år......
Quote from Funbeat user on 17 May 2010, 15:02Willier på Cykelmagneten i Falkenberg?
Willier på Cykelmagneten i Falkenberg?
Quote from Funbeat user on 17 May 2010, 16:01Jag gillar Cykelcity, Har alla gånger jag varit på Cykloteket gått därifrån besviken... De kan inget och har ingen bra attityd...
På cykelcity har de tagit sig tid med mig trots att de har nästan stängt... dvs jag drar över tiden... Kom in fem i två i lö
Jag gillar Cykelcity, Har alla gånger jag varit på Cykloteket gått därifrån besviken... De kan inget och har ingen bra attityd...
På cykelcity har de tagit sig tid med mig trots att de har nästan stängt... dvs jag drar över tiden... Kom in fem i två i lö
Quote from Funbeat user on 17 May 2010, 16:03Det finns kanske en lämplig Columbus i någon av de andra CykelCitybutikerna?
Det finns kanske en lämplig Columbus i någon av de andra CykelCitybutikerna?
Quote from Funbeat user on 17 May 2010, 20:20Jag gillar Cykelcity, alltid fått bra hjälp där. Både när jag köpte min Cervelo, och faktiskt även när jag köpte min vintercykel i en annan butik. Valde mellan den jag köpte och en som CC sålde. Tom säljaren på CC rekommenderade mig att köpa cykeln i den
Jag gillar Cykelcity, alltid fått bra hjälp där. Både när jag köpte min Cervelo, och faktiskt även när jag köpte min vintercykel i en annan butik. Valde mellan den jag köpte och en som CC sålde. Tom säljaren på CC rekommenderade mig att köpa cykeln i den
Quote from Funbeat user on 17 May 2010, 20:44Hmm vad ska ja nu köpa?!!?!?!?!?!
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,Varför inte en Merida 904?
Var själv inne på samma bana som du,tyckte det var lite långt att åka för mig.
Fick li
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Varför inte en Merida 904?
Var själv inne på samma bana som du,tyckte det var lite långt att åka för mig.
Fick li
Quote from Robert Johansson on 17 May 2010, 20:44Har bara bra erfarenheter av Cykelcity. Handlar en hel del där.
Cykloteket i Västberga, är generellt mer service minded & har bättre attityd än Cykloteket i City. Synd att de inte har mer kläder i Västberga bara..
Har bara bra erfarenheter av Cykelcity. Handlar en hel del där.
Cykloteket i Västberga, är generellt mer service minded & har bättre attityd än Cykloteket i City. Synd att de inte har mer kläder i Västberga bara..
Quote from Funbeat user on 18 May 2010, 11:57Det jag nu i efterhand uppskattar mest är att de på CykelCity ställde in cykeln efter min kropp. "bikefit" kallas det.
Har vänner och kollegor som har fått ont i främst knän pga dålig inställning. Där de har köpt cykel har de heller inte lagt en tanke p
Det jag nu i efterhand uppskattar mest är att de på CykelCity ställde in cykeln efter min kropp. "bikefit" kallas det.
Har vänner och kollegor som har fått ont i främst knän pga dålig inställning. Där de har köpt cykel har de heller inte lagt en tanke p
Quote from Funbeat user on 18 May 2010, 13:49Ja, idag fick jag nog lov att justera min inställning till Cykelcity. Var iväg och skulle köpa lite kläder på lunchen och fick kanonservice av en av killarna där, tyvärr missade jag att ta hans namn. Men jag var väldigt nöjd med mina inköp när jag gick dä
Ja, idag fick jag nog lov att justera min inställning till Cykelcity. Var iväg och skulle köpa lite kläder på lunchen och fick kanonservice av en av killarna där, tyvärr missade jag att ta hans namn. Men jag var väldigt nöjd med mina inköp när jag gick dä
Quote from Funbeat user on 18 May 2010, 14:55Jag har enbart bra erfarenheter från personalen på CC Sthlm! //J.
Jag har enbart bra erfarenheter från personalen på CC Sthlm! //J.