Quote from Funbeat user on 18 May 2010, 21:09Har också fått superbra service av CC köpte mina cykelskor där och fick hjälp o råd. Nu sist jag var inne och letade byxor frågade "min" säljare hur skorna funkade Det tycker jag känns bra service och koll på sina kunder ger bra förtroende.
Har också fått superbra service av CC köpte mina cykelskor där och fick hjälp o råd. Nu sist jag var inne och letade byxor frågade "min" säljare hur skorna funkade Det tycker jag känns bra service och koll på sina kunder ger bra förtroende.
Quote from Funbeat user on 18 May 2010, 21:46TCM guld killar dom hjälpte mig med mitt bakhjul, bra service man känner sig verkligen välkommen . Rekomenderas
TCM guld killar dom hjälpte mig med mitt bakhjul, bra service man känner sig verkligen välkommen . Rekomenderas
Quote from Funbeat user on 18 May 2010, 23:37Jag har enbart bra erfarenheter från personalen på Cykloteket Västberga.
Jag har enbart bra erfarenheter från personalen på Cykloteket Västberga.
Quote from Funbeat user on 19 May 2010, 09:27Det finns många bra mindre lokal cykelhandlare.
ECI och Cykel-city är för mig stora och bra.
Sen finns:
ICS i Gustavsberg,
Alviks cykel
Norvelo vid Vanadisplan
TCM i Tyresö+ säkert många fler bra lokala cykelhandlare
Om Ni alltid köper allting v
Det finns många bra mindre lokal cykelhandlare.
ECI och Cykel-city är för mig stora och bra.
Sen finns:
ICS i Gustavsberg,
Alviks cykel
Norvelo vid Vanadisplan
TCM i Tyresö
+ säkert många fler bra lokala cykelhandlare
Om Ni alltid köper allting v