Quote from Funbeat user on 19 March 2010, 14:39V-rundan har jag ingen erfarenhet av, men en CX är kanske inte det bästa ifall man vill ta sig cyklande runt en multisport-bana. Det brukar ju vara en del både grus och asfalt, men även bitvis riktigt tekniskt, lerigt osv. Avsaknaden av dämpning kan bli r
V-rundan har jag ingen erfarenhet av, men en CX är kanske inte det bästa ifall man vill ta sig cyklande runt en multisport-bana. Det brukar ju vara en del både grus och asfalt, men även bitvis riktigt tekniskt, lerigt osv. Avsaknaden av dämpning kan bli r
Quote from Funbeat user on 19 March 2010, 15:44Jag har kört mycket " off-pist" med min cross. Jag skulle tro att en cross nästan är optimal för multisport under normala förhållanden.
Jag har kört mycket " off-pist" med min cross. Jag skulle tro att en cross nästan är optimal för multisport under normala förhållanden.
Quote from ellen olsson on 19 March 2010, 17:02Jag har kört ett antal multisporttävlingar. Jag hade CX på den första. Det tänker jag inte göra om såvida inte arrangören uttryckligen skriver att det är lämpligt.
Jag har kört ett antal multisporttävlingar. Jag hade CX på den första. Det tänker jag inte göra om såvida inte arrangören uttryckligen skriver att det är lämpligt.
Quote from Funbeat user on 21 March 2010, 23:21Tack för alla råd!
Jag hann dock inte läsa dem innan jag hann välja ut min cykel 😉Det blev en CX Extreme från Cykelhuset på Axeldahlströms torg i
Göteborg! Mycket trevlig butik med bra betyg till försäljarna!Jag har nog kommit till insikt i att jag
Tack för alla råd!
Jag hann dock inte läsa dem innan jag hann välja ut min cykel 😉
Det blev en CX Extreme från Cykelhuset på Axeldahlströms torg i
Göteborg! Mycket trevlig butik med bra betyg till försäljarna!
Jag har nog kommit till insikt i att jag