Quote from Guest on 5 November 2008, 19:41hur många här har tänkt besöka Cykeldagarna i Jönköping?
hur många här har tänkt besöka Cykeldagarna i Jönköping?
Quote from Funbeat user on 5 November 2008, 19:51Jag tänker ta en tur ned till Jönköping.
Brukar man kunna "fynda" något på mässan?
Jag tänker ta en tur ned till Jönköping.
Brukar man kunna "fynda" något på mässan?
Quote from Mats Andersson on 5 November 2008, 20:28Jag kommer dit på fredagkvällen och stannar över till lördag middag nånting. Eller så stannar vi och kollar på crossen om den går på lördagen.
Jag kommer dit på fredagkvällen och stannar över till lördag middag nånting. Eller så stannar vi och kollar på crossen om den går på lördagen.
Quote from Funbeat user on 5 November 2008, 20:47Nån gång kommer jag säkert att besöka det hela, men Jönköping är lite för långt bort för en sån grej. Kommer det till Gbg nån gång, så tvekar jag inte!
Nån gång kommer jag säkert att besöka det hela, men Jönköping är lite för långt bort för en sån grej. Kommer det till Gbg nån gång, så tvekar jag inte!
Quote from Funbeat user on 5 November 2008, 21:15Jimmy....jag var där förra året och det var naturligtvis trevligt men inte någon mässa som man shoppar loss på.
Jimmy....jag var där förra året och det var naturligtvis trevligt men inte någon mässa som man shoppar loss på.
Quote from Funbeat user on 5 November 2008, 21:16Om jag ska köra CX tävlingen gör jag ett besök på mässan.
Om jag ska köra CX tävlingen gör jag ett besök på mässan.
Quote from Mikaela Lexén on 5 November 2008, 22:29Jag har planerat ett besök...
Jag har planerat ett besök...
Quote from Lena O on 5 November 2008, 22:51jag ska dit
jag ska dit
Quote from j sollerman on 6 November 2008, 07:13Klart jag ska dit. Perfekt ställe att få insperation till sin önskelista.
Klart jag ska dit. Perfekt ställe att få insperation till sin önskelista.
Quote from Funbeat user on 6 November 2008, 20:43Anders: Det kanske är bra det...;)
Anders: Det kanske är bra det...;)