Quote from j sollerman on 22 November 2008, 16:30Jag kom aldrig i väg till jönsköping idag. Täntke åka imorgon istället men efter de jimmy skriver verkar de som de kan kvitta?
Jag kom aldrig i väg till jönsköping idag. Täntke åka imorgon istället men efter de jimmy skriver verkar de som de kan kvitta?
Quote from Funbeat user on 22 November 2008, 17:12När man får höra sånt försvann mitt intresse också. Då finns det väl ingen vettig cykelmässa i Sverige? För cykeldelen på "På två hjul" är patetiskt liten.
När man får höra sånt försvann mitt intresse också. Då finns det väl ingen vettig cykelmässa i Sverige? För cykeldelen på "På två hjul" är patetiskt liten.
Quote from Funbeat user on 22 November 2008, 17:56Jimmy T, prova Diadora, dom är ganska breda över främre delen av skon.
Jimmy T, prova Diadora, dom är ganska breda över främre delen av skon.
Quote from Funbeat user on 22 November 2008, 21:03Oops, här skrämmar man iväg eventuella besökare till mässan...men jag står fast vid att det var överraskande litet och alldeles för lite försäljning.
Tack för tipsen om skor. Även killen jag pratade med på CykelCity, trodde att Sidi kunde vara ett alterna
Oops, här skrämmar man iväg eventuella besökare till mässan...men jag står fast vid att det var överraskande litet och alldeles för lite försäljning.
Tack för tipsen om skor. Även killen jag pratade med på CykelCity, trodde att Sidi kunde vara ett alterna
Quote from j sollerman on 22 November 2008, 21:32Mig har du skrämt
Mig har du skrämt
Quote from Funbeat user on 22 November 2008, 22:01stora mässan är ju Eurobike i Friedrichshafen! fast där kan man inte köpa nåt utan mässan är till för att visa upp och skapa intresse för prylarna som sedan säljs via dom normala kanalerna: cykelhandlare och postorder!
stora mässan är ju Eurobike i Friedrichshafen! fast där kan man inte köpa nåt utan mässan är till för att visa upp och skapa intresse för prylarna som sedan säljs via dom normala kanalerna: cykelhandlare och postorder!
Quote from Funbeat user on 22 November 2008, 22:16Får nog bli Eurobike nån gång då.
Får nog bli Eurobike nån gång då.
Quote from Funbeat user on 23 November 2008, 13:21Sidi (mega) och diadora kör jag med, de funkar på mina breda fötter
Sidi (mega) och diadora kör jag med, de funkar på mina breda fötter
Quote from Mats Andersson on 23 November 2008, 14:45Jag tyckte mässan var bra. Det enda minuset (och det är ett REJÄLT minus för mig) är att man lät Herbalife ställa ut. Pyramidföretag bör hållas korta...
Jag tyckte mässan var bra. Det enda minuset (och det är ett REJÄLT minus för mig) är att man lät Herbalife ställa ut. Pyramidföretag bör hållas korta...
Quote from Funbeat user on 23 November 2008, 15:07såg möjligen två minus: dels att scenen ligger lite avsides och kan glömmas bort dels att crossen körs genom ett hörn av mässhallen vilket gör att det blir skitkallt för utställare och besökare i samma hörn - kanske skulle crossen köras ut och ett par sto
såg möjligen två minus: dels att scenen ligger lite avsides och kan glömmas bort dels att crossen körs genom ett hörn av mässhallen vilket gör att det blir skitkallt för utställare och besökare i samma hörn - kanske skulle crossen köras ut och ett par sto