Quote from Funbeat user on 6 November 2008, 22:55jag ska dit, en kompis ska köra cykel crossen.
jag ska dit, en kompis ska köra cykel crossen.
Quote from Zsuzsi Zsédely on 7 November 2008, 20:59Jag tycker det är en härlig mingel-tillställning, så här i cykelsäsongens 12:e timma!
Man träffar många trevliga människor, som man annars nästan bara träffar utklädda till cyklister!
Vi ses i Jönköping!
Jag tycker det är en härlig mingel-tillställning, så här i cykelsäsongens 12:e timma!
Man träffar många trevliga människor, som man annars nästan bara träffar utklädda till cyklister!
Vi ses i Jönköping!
Quote from Funbeat user on 7 November 2008, 21:03ska dit
ska dit
Quote from Funbeat user on 10 November 2008, 14:11Ska också dit, alla dagar.
Ska också dit, alla dagar.
Quote from Funbeat user on 12 November 2008, 21:34Jag åker dit på söndag. O Rasmus, det finns en plats kvar i bilen, helt gratis 😉
Jag åker dit på söndag. O Rasmus, det finns en plats kvar i bilen, helt gratis 😉
Quote from Funbeat user on 12 November 2008, 23:28Klart man ska dit o få lite inspiration:-)
Klart man ska dit o få lite inspiration:-)
Quote from Funbeat user on 19 November 2008, 17:13smygreklam: behöver 10 motionärer som kan tänka sig att bli fotade och citerade: därför gick jag med i en cykelklubb. så känner du dig kallad på fredag eller lördag i Jönköping kom förbi Vätternrundans monter
smygreklam: behöver 10 motionärer som kan tänka sig att bli fotade och citerade: därför gick jag med i en cykelklubb. så känner du dig kallad på fredag eller lördag i Jönköping kom förbi Vätternrundans monter
Quote from Lena O on 19 November 2008, 17:15Jag har ingen aning om varför jag blev det ... det var inget medvetet val, jag blev det bara.
Jag har ingen aning om varför jag blev det ... det var inget medvetet val, jag blev det bara.
Quote from Funbeat user on 19 November 2008, 17:16Gary har du hela "vi bakom Ride of Hope gänget" samlat i Jönköping?
Gary har du hela "vi bakom Ride of Hope gänget" samlat i Jönköping?
Quote from Lena O on 19 November 2008, 17:18Leif: Tyvärr icke.
Mr Helmestam is otherwise engaged 🙁
alla andra skall vara med
Leif: Tyvärr icke.
Mr Helmestam is otherwise engaged 🙁
alla andra skall vara med