Quote from Funbeat user on 30 July 2008, 15:28Ok, trodde det var den gamla iBike som bara mäter kedjevibrationer...
Ok, trodde det var den gamla iBike som bara mäter kedjevibrationer...
Quote from Funbeat user on 30 July 2008, 15:32fel tråd
fel tråd
Quote from ellen olsson on 30 July 2008, 15:35Rasmus: Du blandar nog ihop iBike och Polar...
Rasmus: Du blandar nog ihop iBike och Polar...
Quote from Funbeat user on 30 July 2008, 15:58Ja, fel av mig! 🙂
iBike verkar helfnoskigt konstruerad! Värre än det jag trodde det var, som visar sig vara Polars lösning.
Nej, SRM eller Powertap är det enda jag skulle lita på, och personligen skulle jag föredra att ha det i vevlagret (dvs SRM), ef
Ja, fel av mig! 🙂
iBike verkar helfnoskigt konstruerad! Värre än det jag trodde det var, som visar sig vara Polars lösning.
Nej, SRM eller Powertap är det enda jag skulle lita på, och personligen skulle jag föredra att ha det i vevlagret (dvs SRM), ef
Quote from Funbeat user on 30 July 2008, 16:18nöjer mig inte med att tro manick fixad för test 🙂
nöjer mig inte med att tro manick fixad för test 🙂
Quote from Elias Engqvist on 30 July 2008, 18:58Fredrik: Var inte intro-erbjudandet bara till maj i år?
Fredrik: Var inte intro-erbjudandet bara till maj i år?
Quote from Funbeat user on 30 July 2008, 19:03nån som kör med FRWD klockvarianten?
nån som kör med FRWD klockvarianten?
Quote from ellen olsson on 30 July 2008, 20:21Erbjudandet på iBike Aero är aktuellt nu. Det som gick ut i maj var nog för iBike Pro II. IBike Aero lanserades väl i juni om jag förstått deras pressmeddelanden rätt.
Erbjudandet på iBike Aero är aktuellt nu. Det som gick ut i maj var nog för iBike Pro II. IBike Aero lanserades väl i juni om jag förstått deras pressmeddelanden rätt.
Quote from Funbeat user on 6 August 2008, 17:51jaha nu gäller bara att montera Iaero på cykeln och försöka komma underfund med vad senaste leksaken kan och inte kan:-)
jaha nu gäller bara att montera Iaero på cykeln och försöka komma underfund med vad senaste leksaken kan och inte kan:-)
Quote from Funbeat user on 2 September 2009, 08:57Är det nån som kör med Ibike Aero ännu?
Måste jag ha en sådan? (H)
Är det nån som kör med Ibike Aero ännu?
Måste jag ha en sådan? (H)