Quote from Funbeat user on 4 July 2012, 11:57Jag anar något slags dold förolämpning om att vi skulle vara onormala på något sätt... 😉
Jag anar något slags dold förolämpning om att vi skulle vara onormala på något sätt... 😉
Quote from Funbeat user on 4 July 2012, 13:24Tja, de två mest ovettiga personerna i världen enligt säkra källor. 😉
Tja, de två mest ovettiga personerna i världen enligt säkra källor. 😉
Quote from Rasmus Olsson on 4 July 2012, 22:27Fredrik / Elin, är det vanliga tavellister från Ikea+ Vad är själva ramkroken gjord av? Finns det närbild.
Alla som har färre cyklar än 6/person är onormala anser jag. Åttonde är på väg att byggas. Eller var det sjunde...
Fredrik / Elin, är det vanliga tavellister från Ikea+ Vad är själva ramkroken gjord av? Finns det närbild.
Alla som har färre cyklar än 6/person är onormala anser jag. Åttonde är på väg att byggas. Eller var det sjunde...
Quote from Funbeat user on 4 July 2012, 22:38Då jag lyckats sälja in konceptet till min bättre hälft så undrar även jag vilka krokar används bäst och vill gärna se gärna bilder.
Då jag lyckats sälja in konceptet till min bättre hälft så undrar även jag vilka krokar används bäst och vill gärna se gärna bilder.
Quote from Funbeat user on 5 July 2012, 08:29Listerna är från Stalands, mest för att vi bor granne med dem men jag tror också att de är lite kralligare än de från IKEA (försöker hålla mig därifrån så gott jag kan och har lyckats väldigt bra de senaste två åren). Krokarna är nog antagligen från Wirst
Listerna är från Stalands, mest för att vi bor granne med dem men jag tror också att de är lite kralligare än de från IKEA (försöker hålla mig därifrån så gott jag kan och har lyckats väldigt bra de senaste två åren). Krokarna är nog antagligen från Wirst
Quote from Funbeat user on 5 July 2012, 08:42Listerna ifrån stalands är något kraftigare och har fyra hål istället för tre. Sedan sitter det en vit "lampkrok" inköpt i en vanlig järnhandel i väggen på lagom höjd över toppröret och en vit "flagglina" med en ögla knuten i varje ände som man bara ifrån
Listerna ifrån stalands är något kraftigare och har fyra hål istället för tre. Sedan sitter det en vit "lampkrok" inköpt i en vanlig järnhandel i väggen på lagom höjd över toppröret och en vit "flagglina" med en ögla knuten i varje ände som man bara ifrån
Quote from Funbeat user on 6 July 2012, 02:39http://topeak.com/products/StorageAndDisplay/OneUpBikeHolder
Skall man bara hänga upp en cykel så kan detta vara ett alternativ. Den är inte i närheten så ful som mycket annat jag sett... har dock inte denna själv... men har funderat på att byta till den
http://topeak.com/products/StorageAndDisplay/OneUpBikeHolder
Skall man bara hänga upp en cykel så kan detta vara ett alternativ. Den är inte i närheten så ful som mycket annat jag sett... har dock inte denna själv... men har funderat på att byta till den
Quote from Funbeat user on 6 July 2012, 14:27Jag gör ett försök att fixa det här i bilen på väg till semester, vi får se hur det går.
Först ut är tavellisten från Stalands.
BILD:https://lh5.googleusercontent.com/-VBt5JREmwxo/T_aCrdMheQI/AAAAAAAABi4/4DWQs5JOEmE/s400/IMAG0235.jpg
Sedan kommer flagg
Jag gör ett försök att fixa det här i bilen på väg till semester, vi får se hur det går.
Först ut är tavellisten från Stalands.
BILD:https://lh5.googleusercontent.com/-VBt5JREmwxo/T_aCrdMheQI/AAAAAAAABi4/4DWQs5JOEmE/s400/IMAG0235.jpg
Sedan kommer flagg
Quote from Rasmus Olsson on 6 July 2012, 15:07Snygg cykel ;~)
har precis skruvat ihop den sjunde cykeln, så nu måste två upp på väggen.
Snygg cykel ;~)
har precis skruvat ihop den sjunde cykeln, så nu måste två upp på väggen.
Quote from Funbeat user on 6 July 2012, 15:13Ja jag fotade självklart favoriten. 😉
Vi får plats med tre på höjden då de sitter lite omlott. Man får se till att ställa pedalerna rätt så att den kommer in så nära väggen som möjligt längst ned.
Ja jag fotade självklart favoriten. 😉
Vi får plats med tre på höjden då de sitter lite omlott. Man får se till att ställa pedalerna rätt så att den kommer in så nära väggen som möjligt längst ned.