Quote from Fredrik Närenfors on 28 October 2007, 00:31Va bra att du tipsade om den Erik. Jag hittade den tidigare under mina googlingar men kunde inte utröna hur den skulle fungera med andra styren än raka. tex bockstyren och tempostyren.
Blir inte sadeln deformerad efter en tid? Den kan ju inte tåla lika m
Va bra att du tipsade om den Erik. Jag hittade den tidigare under mina googlingar men kunde inte utröna hur den skulle fungera med andra styren än raka. tex bockstyren och tempostyren.
Blir inte sadeln deformerad efter en tid? Den kan ju inte tåla lika m
Quote from Funbeat user on 28 October 2007, 00:39Två cyklar går in i en 80-cm garderob, så har jag och min fru våra racercycklar:
BILD:http://www.helmestam.com/e107_files/images/cykelgarderob.jpg
Två cyklar går in i en 80-cm garderob, så har jag och min fru våra racercycklar:
BILD:http://www.helmestam.com/e107_files/images/cykelgarderob.jpg
Quote from mats1976@gmail.com on 28 October 2007, 08:05Tack Linus, tyckte jag minns rätt. Beror nog på allt kaffe jag intar (V)
Tack Linus, tyckte jag minns rätt. Beror nog på allt kaffe jag intar (V)
Quote from Funbeat user on 28 October 2007, 09:14Linus, blir det aldrig bråk om vem som ska få vara ytterst 😉
Linus, blir det aldrig bråk om vem som ska få vara ytterst 😉
Quote from Funbeat user on 28 October 2007, 10:13Linus: Jag har man sju cyklar! Min kamrat Boine har tjugotre cyklar i familjen.
Linus: Jag har man sju cyklar! Min kamrat Boine har tjugotre cyklar i familjen.
Quote from Funbeat user on 28 October 2007, 17:01Boine behöver alltså 12 garderober.
Boine behöver alltså 12 garderober.
Quote from Johan Fylke on 28 October 2007, 18:10mycket smart lösning Linus nåt att fundera på!
mycket smart lösning Linus nåt att fundera på!
Quote from Funbeat user on 28 October 2007, 18:27Den sista såg riktigt bra ut. Mycket nära väggen också så att det bygger så lite som möjligt. Sen tror jag det är bra att inte ha dem hängande i hjulen. Kanske bara är överdrivet försiktigt att tänka så?
Den sista såg riktigt bra ut. Mycket nära väggen också så att det bygger så lite som möjligt. Sen tror jag det är bra att inte ha dem hängande i hjulen. Kanske bara är överdrivet försiktigt att tänka så?
Quote from Funbeat user on 28 October 2007, 19:08när de står i garderob behöver de inte hänga på hjulen, ramarna står på styrena och hjulen står upp. Däremot sitter det spännband på för att grejerna inte ska falla utåt.
när de står i garderob behöver de inte hänga på hjulen, ramarna står på styrena och hjulen står upp. Däremot sitter det spännband på för att grejerna inte ska falla utåt.
Quote from Funbeat user on 28 October 2007, 19:19Stäng dörren så de inte trillar ut!
Stäng dörren så de inte trillar ut!