Quote from Fredrik Närenfors on 28 October 2007, 19:36Så här blev det. Krokarna är från Classe i sjön och de är iskruvade i en 1 tum 4 som sitter skruvad i reglarna. Lättast blev det att hänga upp racern med glesa ekrar och låg vikt. Bökigast är dotterns mtb som är tyngst av alla och har 32 ekrar. Tror inte
Så här blev det. Krokarna är från Classe i sjön och de är iskruvade i en 1 tum 4 som sitter skruvad i reglarna. Lättast blev det att hänga upp racern med glesa ekrar och låg vikt. Bökigast är dotterns mtb som är tyngst av alla och har 32 ekrar. Tror inte
Quote from Mattias Johansson on 28 October 2007, 20:55ser bra ut (t+)
ser bra ut (t+)
Quote from Emma Sjöberg on 28 October 2007, 21:55Om du hänger varannan med styret ner så hade du kunnat hänga krokarna närmare varandra!
Om du hänger varannan med styret ner så hade du kunnat hänga krokarna närmare varandra!
Quote from Fredrik Närenfors on 28 October 2007, 23:48Nä nu är du ute och cyklar Silva. Det hade jag inte alls kunnat. Kolla igen får du se.
Däremot ska jag flytta cykel två och tre från vänster 8 cm vardera närmare vänster. Dock utan att vända på dom. Eftersom jag har tre olika sorters styren så bygger cyk
Nä nu är du ute och cyklar Silva. Det hade jag inte alls kunnat. Kolla igen får du se.
Däremot ska jag flytta cykel två och tre från vänster 8 cm vardera närmare vänster. Dock utan att vända på dom. Eftersom jag har tre olika sorters styren så bygger cyk
Quote from Mattias Johansson on 29 October 2007, 00:00Du kan kanske modifiera denna
http://www.biltema.se/products/product.asp?iSecId=1535&iItemId=84699
Du kan kanske modifiera denna
http://www.biltema.se/products/product.asp?iSecId=1535&iItemId=84699
Quote from Fredrik Närenfors on 29 October 2007, 00:10Strålande Linnex. Den var ju inte dyr heller (t+)
Och faktum är att den inte behöver modifieras alls. Man lyfter bara upp cyklen som den är på bilden tills hjulet är i rätt höjd. Om man då mponterat den rätt så är det bara att puffa lite på cykeln så hju
Strålande Linnex. Den var ju inte dyr heller (t+)
Och faktum är att den inte behöver modifieras alls. Man lyfter bara upp cyklen som den är på bilden tills hjulet är i rätt höjd. Om man då mponterat den rätt så är det bara att puffa lite på cykeln så hju
Quote from ellen olsson on 29 October 2007, 00:20Per: Var har du crossen, då? 😉
Per: Var har du crossen, då? 😉
Quote from Emma Sjöberg on 29 October 2007, 07:51Okejdå..jag ger mej väl efter att ha synat bilden liiite mer.. (V)
Tror också detta är ett inbrottssäkert garage.. vem kommer in gemom den där dörren 😉
Okejdå..jag ger mej väl efter att ha synat bilden liiite mer.. (V)
Tror också detta är ett inbrottssäkert garage.. vem kommer in gemom den där dörren 😉
Quote from Mattias Johansson on 29 October 2007, 08:15Den håller. Har en sådan liggande hemma på hyllan som jag pensionerat. Kvalitetsmässigt var det inget problem.
Den håller. Har en sådan liggande hemma på hyllan som jag pensionerat. Kvalitetsmässigt var det inget problem.
Quote from Funbeat user on 29 October 2007, 08:18Det blev ju snyggt Per, tänk vad Funbeat är bra ändå 🙂
Det blev ju snyggt Per, tänk vad Funbeat är bra ändå 🙂