Quote from Guest on 17 June 2013, 19:05http://www.svd.se/opinion/ledarsidan/var-kommer-ankersjos-ideer-fran_8270820.svd
Billigt!
http://www.svd.se/opinion/ledarsidan/var-kommer-ankersjos-ideer-fran_8270820.svd
Billigt!
Quote from Funbeat user on 17 June 2013, 19:15Sällsynt välplacerad reklambanner:
http://forumbilder.se/CEJIN/image.jpg
Sällsynt välplacerad reklambanner:
http://forumbilder.se/CEJIN/image.jpg
Quote from Funbeat user on 17 June 2013, 20:01Fientlig? Verkligen?
Inte särskilt bra kan jag hålla med om men fientlig håller jag inte med om.Som cyklist skulle jag inte vilja ha maxhastighet utan hellre säkrare möjligheter att cykla ganska snabbt i stan. Så förslaget att begränsa oss cyklister, de
Fientlig? Verkligen?
Inte särskilt bra kan jag hålla med om men fientlig håller jag inte med om.
Som cyklist skulle jag inte vilja ha maxhastighet utan hellre säkrare möjligheter att cykla ganska snabbt i stan. Så förslaget att begränsa oss cyklister, de
Quote from Funbeat user on 17 June 2013, 20:10Det är samma sak i Göteborg! Det finns otroligt få vettiga alternativ om man vill köra fort på cykel. Hur man än bär sig åt riskerar man antingen sitt eget eller någon annans liv.
Det ges också relativt ofta ovett åt cyklister med all rätt enligt mitt e
Det är samma sak i Göteborg! Det finns otroligt få vettiga alternativ om man vill köra fort på cykel. Hur man än bär sig åt riskerar man antingen sitt eget eller någon annans liv.
Det ges också relativt ofta ovett åt cyklister med all rätt enligt mitt e
Quote from Funbeat user on 17 June 2013, 20:32Ganska intetsägande ledare. Hittade denna intresanta film i kommentarerna dock:
https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=-vzDDMzq7d0
Ett bra exempel på att det går att förbättra gatumiljön avsevärt utan att någon får det direkt sämre. Tro
Ganska intetsägande ledare. Hittade denna intresanta film i kommentarerna dock:
Ett bra exempel på att det går att förbättra gatumiljön avsevärt utan att någon får det direkt sämre. Tro
Quote from Alexander Klippenberg on 17 June 2013, 20:33Jag kan knappast ha missuppfattat?
Hon pratar om begränsning för bilar, och att ingen Stockholmare är för cyklande.
Kommer inte med några konkreta förslag och skriver nedlåtande om "ystra stålspringare" .Ett vanligt knep för att få med sig ja-sägarna.
J
Jag kan knappast ha missuppfattat?
Hon pratar om begränsning för bilar, och att ingen Stockholmare är för cyklande.
Kommer inte med några konkreta förslag och skriver nedlåtande om "ystra stålspringare" .Ett vanligt knep för att få med sig ja-sägarna.
J
Quote from Funbeat user on 18 June 2013, 08:21Jag kan inte se några kommentarer under artikeln..
Jag kan inte se några kommentarer under artikeln..
Quote from Funbeat user on 18 June 2013, 10:53@Fredrik Stridsman
I staden där jag bor bygger man just nu en hel del "shared spaces" eller gemensamhetsytor som man valt att kalla dem här. Min erfarenhet av dessa ytor är att cyklisterna är de som förlorar mest på den lösningen.
Som cyklist vill man
@Fredrik Stridsman
I staden där jag bor bygger man just nu en hel del "shared spaces" eller gemensamhetsytor som man valt att kalla dem här. Min erfarenhet av dessa ytor är att cyklisterna är de som förlorar mest på den lösningen.
Som cyklist vill man
Quote from Rasmus Olsson on 18 June 2013, 11:16Se på Nybroplan vilken röra. Tom bilisterna har problem veta vad som är körbana, gångbana, torgyta.
Cykelbanorna utgörs av en cykelsymbol i metall i marken, med snarlik färg och nyans som omgivande stenbeläggning. Gående har ju svårt att se vita målade
Se på Nybroplan vilken röra. Tom bilisterna har problem veta vad som är körbana, gångbana, torgyta.
Cykelbanorna utgörs av en cykelsymbol i metall i marken, med snarlik färg och nyans som omgivande stenbeläggning. Gående har ju svårt att se vita målade
Quote from Funbeat user on 18 June 2013, 14:26ja dessa 08or
ja dessa 08or