Quote from Funbeat user on 11 September 2012, 08:33Gratulerar! Hoppas du får mycket nöje!
Gratulerar! Hoppas du får mycket nöje!
Quote from Funbeat user on 11 September 2012, 09:18Härligt, hoppas ni trivs och hamnar i träsket med oss andra ... snart börjar du googla uppgraderingar 😉
Härligt, hoppas ni trivs och hamnar i träsket med oss andra ... snart börjar du googla uppgraderingar 😉
Quote from Rasmus Olsson on 11 September 2012, 09:27Snälla, kan du inte editera bort det där order racerh*br*d? Jag mår dåligt av det ordet.
Snälla, kan du inte editera bort det där order racerh*br*d? Jag mår dåligt av det ordet.
Quote from Funbeat user on 11 September 2012, 15:27äsch, Bruse, se det som nyttig träning av din sociala kompetens att ha överseende med detaljerna och se helheten; en glad cyklist som köpt en...såndär...vadhetteree...inte hybrid utan cross!
😉
äsch, Bruse, se det som nyttig träning av din sociala kompetens att ha överseende med detaljerna och se helheten; en glad cyklist som köpt en...såndär...vadhetteree...inte hybrid utan cross!
😉
Quote from Funbeat user on 11 September 2012, 16:22Nu är ju inte trådstartaren elva och ett halv år gammal men jag vill ändå lägga in denna post.
Min son ville ha en cykel till att pendla på till träningar och ibland cykla fort (barntriathlon). Till slut blev det en.Focus Arriba 1.0, fast med Tiagra vx.
Nu är ju inte trådstartaren elva och ett halv år gammal men jag vill ändå lägga in denna post.
Min son ville ha en cykel till att pendla på till träningar och ibland cykla fort (barntriathlon). Till slut blev det en.
Focus Arriba 1.0, fast med Tiagra vx.