Quote from Funbeat user on 25 July 2008, 09:39har kört Vättern utan blöja i byxan utan problem
har kört Vättern i dyra Assos cykelbyxor med blöja och fått skav
har kört Vättern i Gore 3/4 byxor med blöja utan problem, Pear Izumi med blöja utan problem, Agu Sport med blöja utan problem
har kört Vättern utan blöja i byxan utan problem
har kört Vättern i dyra Assos cykelbyxor med blöja och fått skav
har kört Vättern i Gore 3/4 byxor med blöja utan problem, Pear Izumi med blöja utan problem, Agu Sport med blöja utan problem
Quote from Funbeat user on 25 July 2008, 13:43Köpte min cykel på Performance Bike i Tustin. Om webshopen är lika trevlig som personalen var där så är det toppen.
Har själv ett huvudbry (suck vilken dålig ordvits) då jag ska köpa en hjälm så jag inte struntar i den gamla hela tiden, vilket jag gör nu
Köpte min cykel på Performance Bike i Tustin. Om webshopen är lika trevlig som personalen var där så är det toppen.
Har själv ett huvudbry (suck vilken dålig ordvits) då jag ska köpa en hjälm så jag inte struntar i den gamla hela tiden, vilket jag gör nu
Quote from Funbeat user on 25 July 2008, 15:34Äh, är amatör.....;) Så shorts eller cykelbyxor spelar ingen roll.
Kommer igen när jag cyklat lite mer fram och tillbaka till jobbet (4,5 mil tur och retur)
Äh, är amatör.....;) Så shorts eller cykelbyxor spelar ingen roll.
Kommer igen när jag cyklat lite mer fram och tillbaka till jobbet (4,5 mil tur och retur)
Quote from Funbeat user on 25 July 2008, 22:49@Stefan ..och, exakt NÄR blev blöjbyxan sexig? 😉
@Stefan ..och, exakt NÄR blev blöjbyxan sexig? 😉
Quote from Emma Sjöberg on 14 August 2008, 15:56Nämen Leif... inte vissta jag att du Cyklade sååååååå mycket! 😀
Nämen Leif... inte vissta jag att du Cyklade sååååååå mycket! 😀
Quote from Funbeat user on 18 August 2008, 18:19Lång diskussion och många svar...Men jag frågar igen.
Fler tips på ställen att handla cykelkläder på. De ställen som hittills kommit upp har haft lite begränsat sortiment gällande små damkläder som då är det jag söker. Handlar gärna för enkelhetens skull
Lång diskussion och många svar...Men jag frågar igen.
Fler tips på ställen att handla cykelkläder på. De ställen som hittills kommit upp har haft lite begränsat sortiment gällande små damkläder som då är det jag söker. Handlar gärna för enkelhetens skull
Quote from Funbeat user on 18 August 2008, 18:24http://www.probikekit.com/
Quote from Funbeat user on 18 August 2008, 18:52Hej Marika.
Svensk butik som är super, tycker jag. ( Å ingen frakt att tala om, då jag bor i Karlstad;) )
http://www.cyclecomponents.com/cgi-bin/air_ibutik.fcgi?avd=2&funk=steg_tva&artgrp=1084
Vänligen
P.
Hej Marika.
Svensk butik som är super, tycker jag. ( Å ingen frakt att tala om, då jag bor i Karlstad;) )
http://www.cyclecomponents.com/cgi-bin/air_ibutik.fcgi?avd=2&funk=steg_tva&artgrp=1084
Vänligen
P.
Quote from Funbeat user on 18 August 2008, 18:52Kul med dubbel, inte;(
Vänligen
P.
Kul med dubbel, inte;(
Vänligen
P.
Quote from Funbeat user on 18 August 2008, 21:48Tyvärr va just detta en av de butiker som inte hade damkläder i min storlek. Provade att göra en beställning från dem, men fick till svar att varan inte fanns varken hos dem eller hos tillvekaren. Provade en annan vara, samma sak. Fick då föreslaget en ki
Tyvärr va just detta en av de butiker som inte hade damkläder i min storlek. Provade att göra en beställning från dem, men fick till svar att varan inte fanns varken hos dem eller hos tillvekaren. Provade en annan vara, samma sak. Fick då föreslaget en ki