Quote from Funbeat user on 21 July 2008, 23:27Ja, jag har hört att det är bra när man ska cykla långt. Får väl införskaffa mig ett par sådana då.
Ja, jag har hört att det är bra när man ska cykla långt. Får väl införskaffa mig ett par sådana då.
Quote from Funbeat user on 23 July 2008, 21:16hahahaha herregud, tack till KalleJ för länken! ska genast passas över budgethandlande lillasyster! 🙂
hahahaha herregud, tack till KalleJ för länken! ska genast passas över budgethandlande lillasyster! 🙂
Quote from Funbeat user on 23 July 2008, 21:27... och apropå blöjbyxor så tycker jag nog man klarar sig rätt långt utan! Är man bara van sadelsittare, och inte ska vara ute längre än nån timme (eller fyra..) så går det allt bra utan. Löpartights är funkis!
Upplever också litegrann att vadden snarar
... och apropå blöjbyxor så tycker jag nog man klarar sig rätt långt utan! Är man bara van sadelsittare, och inte ska vara ute längre än nån timme (eller fyra..) så går det allt bra utan. Löpartights är funkis!
Upplever också litegrann att vadden snarar
Quote from Mikaela Hedberg Andersson on 24 July 2008, 09:02Sofia, du måste skämta? Om man inte har racer går det kanske. Men alltså i sån sittställning som man har på racer så fixar jag en timme, och då har jag riktigt ont efteråt.
Jag har provat lite olika märken men jag måste säga att Assos är guldvärda! Dyra,
Sofia, du måste skämta? Om man inte har racer går det kanske. Men alltså i sån sittställning som man har på racer så fixar jag en timme, och då har jag riktigt ont efteråt.
Jag har provat lite olika märken men jag måste säga att Assos är guldvärda! Dyra,
Quote from Funbeat user on 24 July 2008, 13:56Hahaha, nänä.. trampar visserligen hybrid och inte racer, men sadeln är smal och fartställningen god. De är nog härdade, them sittbones. 😉
Har endast lånat vaddbrallor till flerdagarstur någon gång, men tyckte som sagt inte de hjälpte vidare värst. M
Hahaha, nänä.. trampar visserligen hybrid och inte racer, men sadeln är smal och fartställningen god. De är nog härdade, them sittbones. 😉
Har endast lånat vaddbrallor till flerdagarstur någon gång, men tyckte som sagt inte de hjälpte vidare värst. M
Quote from Funbeat user on 24 July 2008, 20:41Men alltså, jag känner ju inget skav alls! Är det min sadel som är helt underbar? Jag ska nog ändå prova de där vaddbyxorna. Men jag tycker att det är lite tråkigt att köpa saker som bara har en funktion. Jag lär ju inte ge mig ut och springa i vadderade
Men alltså, jag känner ju inget skav alls! Är det min sadel som är helt underbar? Jag ska nog ändå prova de där vaddbyxorna. Men jag tycker att det är lite tråkigt att köpa saker som bara har en funktion. Jag lär ju inte ge mig ut och springa i vadderade
Quote from Funbeat user on 24 July 2008, 20:53Vilken sadel har du Linnea????!!! Vill ha!!!! 🙂
Vilken sadel har du Linnea????!!! Vill ha!!!! 🙂
Quote from Funbeat user on 24 July 2008, 23:28Hej Linnea.
"Men alltså, jag känner ju inget skav alls! Är det min sadel som är helt underbar? Jag ska nog ändå prova de där vaddbyxorna."
Ja då finns det, som jag ser det, inge anledning till att skaffa ett par nu. Om du klarar dig utan, förstår jag in
Hej Linnea.
"Men alltså, jag känner ju inget skav alls! Är det min sadel som är helt underbar? Jag ska nog ändå prova de där vaddbyxorna."
Ja då finns det, som jag ser det, inge anledning till att skaffa ett par nu. Om du klarar dig utan, förstår jag in
Quote from Funbeat user on 25 July 2008, 07:52Ingen tävlingcyklare.
Men...cyklade ca 6-7 mil om dagen på Gotland nu i somras, i vanliga shorts. Ont i rumpan fick både jag och sambon men efter man suttit på den ca 5 min gick det över.
Den dagen jag cyklar 10 mil om dagen kommer jag fundera på vadde
Ingen tävlingcyklare.
Men...cyklade ca 6-7 mil om dagen på Gotland nu i somras, i vanliga shorts. Ont i rumpan fick både jag och sambon men efter man suttit på den ca 5 min gick det över.
Den dagen jag cyklar 10 mil om dagen kommer jag fundera på vadde
Quote from Funbeat user on 25 July 2008, 09:33Maria, det handlar om två saker. Cyklar du mer och längre garanterar jag att cykelbyxor är att föredra, dom motverkar trycksmärta och skavsår. Sen är cykel en aktivitet som ska utföröras med stil, man cyklar helt enkelt inte med skjorts.
Maria, det handlar om två saker. Cyklar du mer och längre garanterar jag att cykelbyxor är att föredra, dom motverkar trycksmärta och skavsår. Sen är cykel en aktivitet som ska utföröras med stil, man cyklar helt enkelt inte med skjorts.