Quote from Funbeat user on 6 March 2009, 09:16Snackar ni pendling eller LVG?
Snackar ni pendling eller LVG?
Quote from Funbeat user on 6 March 2009, 10:20Jag brukar under vinterhalvan av året plöja runt i Skåne i korta cykelbyxor, ovanpå detta vindtäta kallingar och ovanpå detta långa tights som både är vindtäta och något tjockare (men har nu fått långbyxecykelbyxor med hängslen så det är ett alternativ, b
Jag brukar under vinterhalvan av året plöja runt i Skåne i korta cykelbyxor, ovanpå detta vindtäta kallingar och ovanpå detta långa tights som både är vindtäta och något tjockare (men har nu fått långbyxecykelbyxor med hängslen så det är ett alternativ, b
Quote from Jonas Täng on 6 March 2009, 11:33Tobias --> kolla av vad du har i garderoben först och komplettera med det nödvändigaste först. Har du redan någon vindjacka, handskar, underställ.... så behöver du ju inte köpa cykelspecifika. Jag cyklar, springer och åker skidor i ungefär samma kläder.
Tobias --> kolla av vad du har i garderoben först och komplettera med det nödvändigaste först. Har du redan någon vindjacka, handskar, underställ.... så behöver du ju inte köpa cykelspecifika. Jag cyklar, springer och åker skidor i ungefär samma kläder.
Quote from Mikaela Lexén on 6 March 2009, 12:18>Sara
Den har Linus bloggat om här
http://www.funbeat.se/life/blog/show.aspx?Blogid=26621
>Sara
Den har Linus bloggat om här
http://www.funbeat.se/life/blog/show.aspx?Blogid=26621
Quote from Jonas Täng on 6 March 2009, 12:23Tack Dennis!
Tack Dennis!
Quote from Funbeat user on 6 March 2009, 12:55Har du, som det låter, en begränsad budget är det klokt att utgå från det du har. Jag har överlevt Hallandsvintern med funktionskallingar, korta löpartajts och vinterlöpartajts. Och neoprenöverdrag på skorna samt på liknande sätt lämpligt komponerade över
Har du, som det låter, en begränsad budget är det klokt att utgå från det du har. Jag har överlevt Hallandsvintern med funktionskallingar, korta löpartajts och vinterlöpartajts. Och neoprenöverdrag på skorna samt på liknande sätt lämpligt komponerade över
Quote from Funbeat user on 6 March 2009, 13:22Framför blir händerna ljumna och skrynkliga av allt vatten.
Framför blir händerna ljumna och skrynkliga av allt vatten.
Quote from Funbeat user on 6 March 2009, 14:16Tack för alla svar. Jag har dock inga passande kläder alls nu. Bara ett par för stora cykelshorts utan blöja och en sommarlöparjacka. Inga underställ heller.
Beställde precis bib-shorts med blöja, långa cykelbyxor, cykeljacka, överdelsunderställ, skoöver
Tack för alla svar. Jag har dock inga passande kläder alls nu. Bara ett par för stora cykelshorts utan blöja och en sommarlöparjacka. Inga underställ heller.
Beställde precis bib-shorts med blöja, långa cykelbyxor, cykeljacka, överdelsunderställ, skoöver
Quote from Funbeat user on 6 March 2009, 14:17Annars kan du vänta tills din cykel kommer.
Annars kan du vänta tills din cykel kommer.
Quote from Funbeat user on 6 March 2009, 14:23Men om den skickas vid planerat datum, så vill jag kunna dra ut och cykla på en gång när den kommer. Skulle aldrig klara av att sitta och vänta på kläder då.
Men om den skickas vid planerat datum, så vill jag kunna dra ut och cykla på en gång när den kommer. Skulle aldrig klara av att sitta och vänta på kläder då.