Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumCykelcykelkläder
You need to log in to create posts and topics.

Och andra kläder?

Tänkte att vi skulle hjälpa de med firefox och starta ny tråd kring det här med kläder. 🙂

Kan vi starta en tråd för mej då också som vill ha en ny cykel men ha lite ont om pengar??? 🙂

OK bra nu har vi två nya förvirringen blir total asg, skulle kollat vad det fanns mer för trådar ... blush ...
Upprepar: Hur stor skillnad är det i snittet på cykelbyxor i herr och dam?

Silva du har ju sett min tråd om drömcyklar under Tjejvättern 😉

skapa en tråd Silvaz och se om du får stöd! 😉

Lingling - killar har längre ben och oftast större vidare storlekar, men det beror ju på vad det är för plagg. Hmm cykelbyxor skrev då väl? ja då är det väl attbenen blir längre i huvudsak? elelr skulle det

Ja just nu funderar jag på både jackor och byxor.
- Jag har långa armar (och ben sägs det) så för mig kanske en herrjacka är bättre, men sitter den dåligt över bysten- midjan istället? och hur sitter herrbyxor över rumpan, och hur blir förhållandet stus

Jackor och sånt för överkroppen brukar bli fel. Jag köpte det när jag avr tjock och då satt de hyfsat, men inte figursytt och ju smalare man är desto större betydelse har det ju. Vi ahr ju andra former och lösssittande plagg är inte kul - inte ens jackor

Ska väl göra det, kan slänga in det på bimbo ...

Så nu ligger frågan på Pigge, under Bimbobikers, får kolla ikväll.

Nej jackan ska ju inte fladdra i onödan, är kvinnor i snitt smalare i förh till längd? och har mer markerad midja?
Idag bl¨ser iaf kylan rakt igenom vindjackan jag har, med en munkjacka u

igår var det något bättre, solen tittade fram så jag ahde kunnat hoppa över jackan och ta tröja... men det blåser kallt så det öär inte kul utan vindskydd... 🙁

Regnet har avtagit i GBG man börjar se solen ibland så jag hoppas på att värmen är på väg! ;

Här kommer solen fram lite grann emellanåt, fast jag tror inte molnen försvunnit helt någonsin sista veckan. Då tror man att nu ska vädret bättra sig, det har ju meteorolgerna prata om att det ska, göra, snart .... iaf så småningom.

Och den kalla vinden