Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumCykelcykelkläder
You need to log in to create posts and topics.

det här året blir väl som alla andra? kallt i juni , 2-3 superheta veckor i juli sedan blir det höst... 🙁

Konstigt, jag förknippar alltid juli med regn ... och midsommar ...
det brukade vara varmt och sol ungefär fram till 6e juni eller så, skolavslutningen, sedan i andra halvan av juni regnade det, men ofta vara det varmt ändå, men nu är det verkligen _kallt

haha, snacka om bekymmer! 😉 Jag är likadan, fundera lite på vilket´du behöver mest ellr mest vill ha. Inte alltid samma. Och gör en lista med prioritet. Det gjorde jag, håller den inte alltid (älskar tyvärr impulsköp) men vissa saker på den lsitan står u

Sista punkten om att du inte kan ha dina gamla är ju rätt trevlig 🙂

Min lista ungefär
1 vettiga cykelkläder för varje dag nu när det är kallt - a)"regnjacka" b)smart lång byxa.
c)korta cykelbyxor

2troligen nya underdelar till baddräkt - men jag kanske

punkt tre? tv?

Jag tycker det är kul att byta kläder men det är dyrt när jag nu behöver alla möjliga grejeer. Det är nackdelen med att träna många olika saker. Olika kläder.

fråga:
Kan man ha samma byxor när man springer och cyklar? långa tajta saker v

Jag tror att Lingling syftar på Tevasandaler.

Raymond, precisement; Jag har ett par med mockaremmar, hemsk sköna så länge de inte blir blöta, så jag tänkte skaffa ett snyggt plastpar också.

Jag tror att cykelbyxor med vaddering inte är så kul att springa i, men annars tror jag att det kan fungera br

löparbrallor låter bra tror jag, har ännu inte behov av blöja, cyklar i tträningsbrallor av vanligt snitt och har inga problem med sömmar eller bakdelen. Cyklar inte tillräckligt länge för det antar jag. 🙂

Se till att skaffa "lösben" och "lösärmar" då kan du dra av dej benen resp armarna om det blir för varmt. Eller tvärt om. Det är lätt å ta med och tar nästan ingen plats i fickan bak på cykeltröjan naturligtvis 🙂

Använd cykelbyxa utan vaddering så kan

låter bra! Ska spana in såna kläder! 🙂