Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumCykelCykelklubb i stockholm?
You need to log in to create posts and topics.

Lade inte Karelen ett bud på Tierp?

Karelen har tillräckligt med ekonomiska bekymmer.

Tack för alla svar! Nu känner jag mig lite klokare.

Jag skojar lite med Hofvet här, men jag tror många cykelklubbar skulle kunna lära sig av det fina sätt dem tar in nya cyklister i klubben. Sånt gör att sporten växer och det vill vi väl alla.

Mm det är världsklass på hofvets ledare.

Vill först påpeka att jag inte är med i någon klubb...så jag är ofärgad i frågan...jag har däremot stött på Fredrikshov och Valhall. Fredrikshov är ett gäng otroligt trevliga personer..de flesta. Det är en bred klubb som tar vara på alla som är intressera

För ordningens skulle måste jag säga att jag har tränat ihop med flera valhallare som varit alldeles supertrevliga.

Jag åker inte utomlands för att träffa svenskar. Där vill jag träffa annat folk.

Att det körs hårt på Valhalls träningar under säsong är väll bra? De har kört den sociala biten på vinterträningen.
Är det fikarundor så blir det annan körning.

Kan man säga att fredrikshof är bättre anpassade för nybörjare i och med bredheten eller är det helt fel? Vill ju kunna köra hårt utan att bli ifrån-åkt.
Ser att det brukar finnas flera olika grupper. Hur "lugna" är en lugngrupp jämfört med en snabb i tem

Kan man säga att fredrikshof är bättre anpassade för nybörjare i och med bredheten eller är det helt fel? Vill ju kunna köra hårt utan att bli ifrån-åkt.
Ser att det brukar finnas flera olika grupper. Hur "lugna" är en lugngrupp jämfört med en snabb i tem