Quote from Funbeat user on 25 March 2009, 08:54Lade inte Karelen ett bud på Tierp?
Lade inte Karelen ett bud på Tierp?
Quote from Funbeat user on 25 March 2009, 09:00Karelen har tillräckligt med ekonomiska bekymmer.
Karelen har tillräckligt med ekonomiska bekymmer.
Quote from Funbeat user on 25 March 2009, 13:42Tack för alla svar! Nu känner jag mig lite klokare.
Tack för alla svar! Nu känner jag mig lite klokare.
Quote from Funbeat user on 26 March 2009, 10:15Jag skojar lite med Hofvet här, men jag tror många cykelklubbar skulle kunna lära sig av det fina sätt dem tar in nya cyklister i klubben. Sånt gör att sporten växer och det vill vi väl alla.
Jag skojar lite med Hofvet här, men jag tror många cykelklubbar skulle kunna lära sig av det fina sätt dem tar in nya cyklister i klubben. Sånt gör att sporten växer och det vill vi väl alla.
Quote from Funbeat user on 26 March 2009, 10:22Mm det är världsklass på hofvets ledare.
Mm det är världsklass på hofvets ledare.
Quote from Funbeat user on 26 March 2009, 10:33Vill först påpeka att jag inte är med i någon klubb...så jag är ofärgad i frågan...jag har däremot stött på Fredrikshov och Valhall. Fredrikshov är ett gäng otroligt trevliga personer..de flesta. Det är en bred klubb som tar vara på alla som är intressera
Vill först påpeka att jag inte är med i någon klubb...så jag är ofärgad i frågan...jag har däremot stött på Fredrikshov och Valhall. Fredrikshov är ett gäng otroligt trevliga personer..de flesta. Det är en bred klubb som tar vara på alla som är intressera
Quote from Funbeat user on 26 March 2009, 12:12För ordningens skulle måste jag säga att jag har tränat ihop med flera valhallare som varit alldeles supertrevliga.
För ordningens skulle måste jag säga att jag har tränat ihop med flera valhallare som varit alldeles supertrevliga.
Quote from Funbeat user on 26 March 2009, 12:17Jag åker inte utomlands för att träffa svenskar. Där vill jag träffa annat folk.
Att det körs hårt på Valhalls träningar under säsong är väll bra? De har kört den sociala biten på vinterträningen.
Är det fikarundor så blir det annan körning.
Jag åker inte utomlands för att träffa svenskar. Där vill jag träffa annat folk.
Att det körs hårt på Valhalls träningar under säsong är väll bra? De har kört den sociala biten på vinterträningen.
Är det fikarundor så blir det annan körning.
Quote from Funbeat user on 26 March 2009, 13:27Kan man säga att fredrikshof är bättre anpassade för nybörjare i och med bredheten eller är det helt fel? Vill ju kunna köra hårt utan att bli ifrån-åkt.
Ser att det brukar finnas flera olika grupper. Hur "lugna" är en lugngrupp jämfört med en snabb i tem
Kan man säga att fredrikshof är bättre anpassade för nybörjare i och med bredheten eller är det helt fel? Vill ju kunna köra hårt utan att bli ifrån-åkt.
Ser att det brukar finnas flera olika grupper. Hur "lugna" är en lugngrupp jämfört med en snabb i tem
Quote from Funbeat user on 26 March 2009, 13:27Kan man säga att fredrikshof är bättre anpassade för nybörjare i och med bredheten eller är det helt fel? Vill ju kunna köra hårt utan att bli ifrån-åkt.
Kan man säga att fredrikshof är bättre anpassade för nybörjare i och med bredheten eller är det helt fel? Vill ju kunna köra hårt utan att bli ifrån-åkt.