Quote from Guest on 28 June 2010, 22:17Hej!
Har det här året äntligen kommit igång med cykelträningen lite mer seriöst, (kör racer), om än fortfarande väldigt mycket amatör. Flyttar till Stockholm i mitten på juli och då jag flyttar ifrån mitt nuvarande träningsgäng vore det jättekul om man k
Hej!
Har det här året äntligen kommit igång med cykelträningen lite mer seriöst, (kör racer), om än fortfarande väldigt mycket amatör. Flyttar till Stockholm i mitten på juli och då jag flyttar ifrån mitt nuvarande träningsgäng vore det jättekul om man k
Quote from Funbeat user on 28 June 2010, 22:27Hej och välkommen till Huvudstaden 🙂
Jag tycker du ska kolla in vck.nu, (Vallentuna) vi har ett damgäng som cyklar på lördagar där alla är välkomna! Vi brukar köra två olika turer, den första lite kortare och den andra lite längre och lite högre fart.
Hej och välkommen till Huvudstaden 🙂
Jag tycker du ska kolla in vck.nu, (Vallentuna) vi har ett damgäng som cyklar på lördagar där alla är välkomna! Vi brukar köra två olika turer, den första lite kortare och den andra lite längre och lite högre fart.
Quote from Funbeat user on 28 June 2010, 22:49Ok tack för inbjudan:-) Måste man vara medlem i klubben för att hänga på där eller får man testa att hänga med på träning ändå? Vad är det för sträckor och hastighet vi snackar om på lördagsträningarna?
Ok tack för inbjudan:-) Måste man vara medlem i klubben för att hänga på där eller får man testa att hänga med på träning ändå? Vad är det för sträckor och hastighet vi snackar om på lördagsträningarna?
Quote from Funbeat user on 28 June 2010, 23:05Du behöver inte vara medlem för att testa... 🙂
Jag har själv inte varit med så länge i klubben, men sist jag körde med dem var förra helgen och då körde vi en runda på 6,6 och snitt på 28 km/h om jag inte minns fel.
Jag tycker verkligen att det är jät
Du behöver inte vara medlem för att testa... 🙂
Jag har själv inte varit med så länge i klubben, men sist jag körde med dem var förra helgen och då körde vi en runda på 6,6 och snitt på 28 km/h om jag inte minns fel.
Jag tycker verkligen att det är jät
Quote from Funbeat user on 28 June 2010, 23:24Fredrikshof har träningar från Drottningholm (ca 10-15 minuter från Solna) och även från Täby som inte är alltför långt bort.
Träningarna är öppna för ALLA och även om du skulle välja VCK (t.ex.) så går det ändå bra att dyka upp på "hovets" träningar.
w
Fredrikshof har träningar från Drottningholm (ca 10-15 minuter från Solna) och även från Täby som inte är alltför långt bort.
Träningarna är öppna för ALLA och även om du skulle välja VCK (t.ex.) så går det ändå bra att dyka upp på "hovets" träningar.
w
Quote from Funbeat user on 28 June 2010, 23:27Ja det låter ju inte fel det, bara man hittar dit. Jag är nog den enda personen i världen som skulle kunna tappa bort mig i min egen trädgård hehe, sjukt dåligt lokalsinne.
Just nu håller jag på o återhämtar mig från en skada/överansträngning på ett av
Ja det låter ju inte fel det, bara man hittar dit. Jag är nog den enda personen i världen som skulle kunna tappa bort mig i min egen trädgård hehe, sjukt dåligt lokalsinne.
Just nu håller jag på o återhämtar mig från en skada/överansträngning på ett av
Quote from Funbeat user on 28 June 2010, 23:38Johan, jag antar att det är torsdagsträningen från Brostugan du syftar på? Med risk för att verka dum, var exakt ligger brostugan? Fanns flera att välja på när jag kollade eniro. Såg att det fanns både en lugn grupp och en mellan. Kollar jag snitthastighe
Johan, jag antar att det är torsdagsträningen från Brostugan du syftar på? Med risk för att verka dum, var exakt ligger brostugan? Fanns flera att välja på när jag kollade eniro. Såg att det fanns både en lugn grupp och en mellan. Kollar jag snitthastighe
Quote from Funbeat user on 28 June 2010, 23:46Brostugan ligger på Kärsön precis innan Drottningholm om man kommer från Brommaplan.
De som ansvarar för träningarna håller som regel en genomgång av vad som gäller innan träningen börjar, och de brukar även höra sig för om det är någon som inte har cykl
Brostugan ligger på Kärsön precis innan Drottningholm om man kommer från Brommaplan.
De som ansvarar för träningarna håller som regel en genomgång av vad som gäller innan träningen börjar, och de brukar även höra sig för om det är någon som inte har cykl
Quote from Funbeat user on 28 June 2010, 23:47Det är nästan alltid nybörjare med på träningarna och man behöver inte vara orolig för att inte bli välkomnad!
Det är nästan alltid nybörjare med på träningarna och man behöver inte vara orolig för att inte bli välkomnad!
Quote from Funbeat user on 28 June 2010, 23:51Många svar blir d ...
Träningarna är ofta upplagda så att man cyklar i gemensam fart. Får man punks eller ramlar eller får andra problem stannar gruppen och hjälpa åt.
På utvalda delar av rundan brukar det vara fartträning som kan se ut på olika sätt, t
Många svar blir d ...
Träningarna är ofta upplagda så att man cyklar i gemensam fart. Får man punks eller ramlar eller får andra problem stannar gruppen och hjälpa åt.
På utvalda delar av rundan brukar det vara fartträning som kan se ut på olika sätt, t