Quote from Funbeat user on 28 June 2010, 23:57... O när du ska till V-Tuna så kan du säkert få lots av Karin! 🙂
... O när du ska till V-Tuna så kan du säkert få lots av Karin! 🙂
Quote from Funbeat user on 29 June 2010, 00:02Ok ja jag får väl fråga någon om exakt väg dit sen när det börjar närma sig så man hittar. Väljer man grupp när man kommit dit eller, för antar att alla grupper startar från samma punkt då? Förklaringar till vad dessa övningar innebär får man under tränin
Ok ja jag får väl fråga någon om exakt väg dit sen när det börjar närma sig så man hittar. Väljer man grupp när man kommit dit eller, för antar att alla grupper startar från samma punkt då? Förklaringar till vad dessa övningar innebär får man under tränin
Quote from Funbeat user on 29 June 2010, 06:12Se till att få ordning på din sittställning först.
Se till att få ordning på din sittställning först.
Quote from Funbeat user on 29 June 2010, 08:19Gör så – att hitta kommer inte vara ett problem!
Man väljer grupp på plats och man stannar inför varje ”fartsträcka” och går igenom vad som gäller.
Vill du tävla bör du välja klubb att tävla för. Däremot så kan du ändå träna med olika klubbar. På våra t
Gör så – att hitta kommer inte vara ett problem!
Man väljer grupp på plats och man stannar inför varje ”fartsträcka” och går igenom vad som gäller.
Vill du tävla bör du välja klubb att tävla för. Däremot så kan du ändå träna med olika klubbar. På våra t
Quote from Nina Schmidt on 29 June 2010, 09:49jag är oxå helt nybörjare på cykel i år och letade upp fredrikshof i täby där jag var med på 5 gruppcyklingar som förberedelse inför vättern...det var en otrolig överraskning för mig att cykling i grupp var så kul! jag körde 3 ggr i lattegruppen (snittade
jag är oxå helt nybörjare på cykel i år och letade upp fredrikshof i täby där jag var med på 5 gruppcyklingar som förberedelse inför vättern...det var en otrolig överraskning för mig att cykling i grupp var så kul! jag körde 3 ggr i lattegruppen (snittade
Quote from Funbeat user on 29 June 2010, 11:01En kartbild som visar var Fredrikshof har träningar under sommarhalvåret:
http://maps.google.se/maps/ms?ie=UTF8&hl=sv&msa=0&msid=105509891243084384941.00048213ecdcde5b63427&z=10
Vissa ställen ligger nere under juli och även senare, kolla alltid på www.f
En kartbild som visar var Fredrikshof har träningar under sommarhalvåret:
Vissa ställen ligger nere under juli och även senare, kolla alltid på http://www.f
Quote from Funbeat user on 29 June 2010, 12:23Och en liknande kartbild för Vallentuna CK:s träningar...
http://maps.google.com/maps/ms?ie=UTF8&hl=sv&msa=0&msid=116023844160763059423.00048a27b5042f545bb63&z=12
Och en liknande kartbild för Vallentuna CK:s träningar...
Quote from Funbeat user on 29 June 2010, 12:27Hofvet mot Vallentuna...battle of the titans
Hofvet mot Vallentuna...battle of the titans
Quote from Funbeat user on 29 June 2010, 12:51Tror att man blir nöjd oavsett val. Den stora behållningen är ju just att man träffar trevligt folk, lär sig cykla tillsammans med andra och förhoppningsvis också blir sporrad att träna de där dagarna när man annars stannat kvar i sängen om man inte haft
Tror att man blir nöjd oavsett val. Den stora behållningen är ju just att man träffar trevligt folk, lär sig cykla tillsammans med andra och förhoppningsvis också blir sporrad att träna de där dagarna när man annars stannat kvar i sängen om man inte haft
Quote from Funbeat user on 29 June 2010, 13:26Precis...
Mycket roligare att cykla tillsammans än ensam..
Du får super gärna hänga med till VCK någon lördag och cykla, jag cyklar förbi Solna på vägen så då kan jag möta upp dig så cyklar vi tillsammans....
Som sagt, fart anpassas alltid efter all
Precis...
Mycket roligare att cykla tillsammans än ensam..
Du får super gärna hänga med till VCK någon lördag och cykla, jag cyklar förbi Solna på vägen så då kan jag möta upp dig så cyklar vi tillsammans....
Som sagt, fart anpassas alltid efter all