Quote from Berit Bengtson on 29 June 2010, 20:17Svart Karin Karlsson skrev:
> super gärna
...
> anpassas alltid efter allas nivåerSkall man ta med eget dricka eller?
Vissa särskrivningar är roligare än andra 😉
Svart Karin Karlsson skrev:
> super gärna
...
> anpassas alltid efter allas nivåer
Skall man ta med eget dricka eller?
Vissa särskrivningar är roligare än andra 😉
Quote from Funbeat user on 29 June 2010, 21:33bor du i södra delen ner mot norrtull kan det vara läge att hooka med oss till träningen om du vill. jag kör (nästan) alltid torsdagar med Fredrikshof, drottningholm. jag bor nära karolinska. Vi är ett par stycken som brukar mötas upp innan vid solnabron
bor du i södra delen ner mot norrtull kan det vara läge att hooka med oss till träningen om du vill. jag kör (nästan) alltid torsdagar med Fredrikshof, drottningholm. jag bor nära karolinska. Vi är ett par stycken som brukar mötas upp innan vid solnabron
Quote from Funbeat user on 29 June 2010, 22:35Oj massa svar här, kul!:-)
Johan: låter bra det, kommer prova lite olika klubbar och träningar. Hoppas mest på att hitta lite nya kompisar och få lite sällskap på träningen, tycker det är hyfsat tråkigt att cykla själv. Slipa lite teknik kommer väl på k
Oj massa svar här, kul!:-)
Johan: låter bra det, kommer prova lite olika klubbar och träningar. Hoppas mest på att hitta lite nya kompisar och få lite sällskap på träningen, tycker det är hyfsat tråkigt att cykla själv. Slipa lite teknik kommer väl på k
Quote from Funbeat user on 30 June 2010, 11:06Fredriskhof har tjejträningar en gång i veckan från Danderyd, Rest. Östergårds nära Kyrkan. Borde vara den närmsta träningen du kan hitta..
Det annonseras på klubbens forum. Vanligtvis mån/tis/ons
http://fredrikshof.se/1028
Välkommen
Fredriskhof har tjejträningar en gång i veckan från Danderyd, Rest. Östergårds nära Kyrkan. Borde vara den närmsta träningen du kan hitta..
Det annonseras på klubbens forum. Vanligtvis mån/tis/ons
Välkommen
Quote from Funbeat user on 30 June 2010, 23:25tackar tackar:-)
tackar tackar:-)