Quote from Funbeat user on 4 September 2014, 15:03När jag cykelpendlade (25 min enkel resa) så sprang jag innan. Ja, lite jobbigt att gå upp halv 6, men det funkade. På det sättet så sabbade cyklingen inte för löpningen.
Dock blev det ganska självklart senare att springa istället för att cykla - en ren
När jag cykelpendlade (25 min enkel resa) så sprang jag innan. Ja, lite jobbigt att gå upp halv 6, men det funkade. På det sättet så sabbade cyklingen inte för löpningen.
Dock blev det ganska självklart senare att springa istället för att cykla - en ren
Quote from Funbeat user on 4 September 2014, 17:56När det gäller just löppendling är en bra löparryggsäck väldigt viktigt. Vet ej om du har en sån redan men annars är det värt att kolla upp. Jag har en Salomon 10+3 liter när jag springer och en 25 liters när jag cyklar.
När det gäller just löppendling är en bra löparryggsäck väldigt viktigt. Vet ej om du har en sån redan men annars är det värt att kolla upp. Jag har en Salomon 10+3 liter när jag springer och en 25 liters när jag cyklar.
Quote from Funbeat user on 6 September 2014, 11:42Jag cyklar och springer. Tränar ingenting annat. Styrketräning är tråkigt, därför gör jag det inte.
Om jag inte ska ut och resa i tjänsten cyklar jag till och från jobbet, vilket är 19.6 km enkel väg. Det fungerar väldigt bra, men var såklart en aning ans
Jag cyklar och springer. Tränar ingenting annat. Styrketräning är tråkigt, därför gör jag det inte.
Om jag inte ska ut och resa i tjänsten cyklar jag till och från jobbet, vilket är 19.6 km enkel väg. Det fungerar väldigt bra, men var såklart en aning ans
Quote from Funbeat user on 6 September 2014, 16:55Åh vad glad jag blir av alla svar.
Jag provade att cykla lugnt till jobbet på lägre växlar och det var skillnad såklart.
Sedan körde jag ett löppass på lunchen (6x3min) och avslutade med ordentlig stretch av benen samt att jag rullade benen på en sån dä
Åh vad glad jag blir av alla svar.
Jag provade att cykla lugnt till jobbet på lägre växlar och det var skillnad såklart.
Sedan körde jag ett löppass på lunchen (6x3min) och avslutade med ordentlig stretch av benen samt att jag rullade benen på en sån dä
Quote from Funbeat user on 6 September 2014, 20:16Cyklar du i träningskläder? I så fall passa på att springa direkt, slipper du ett hinder genom att du redan är ombytt.
Jag gjorde så, fast tvärtom, när jag sprang på morgonen för att sen cykla till jobbet.
Det är lite speciellt att springa efter cyklin
Cyklar du i träningskläder? I så fall passa på att springa direkt, slipper du ett hinder genom att du redan är ombytt.
Jag gjorde så, fast tvärtom, när jag sprang på morgonen för att sen cykla till jobbet.
Det är lite speciellt att springa efter cyklin