Quote from Funbeat user on 26 August 2009, 09:18Thomas brukar träna med Gustav och Lövkvist kör med Kalmar när han är hemma.
Thomas brukar träna med Gustav och Lövkvist kör med Kalmar när han är hemma.
Quote from Funbeat user on 26 August 2009, 11:35"Hej,
det här är Thomas Lövqvist o Gustav Larsson. Vi råkar vara i Sthlm, och undrar om ni vill hänga på en sväng på Mälaröarna på söndag morn. Vi rullar från Brommaplan kl 8 ... "
"Hej,
det här är Thomas Lövqvist o Gustav Larsson. Vi råkar vara i Sthlm, och undrar om ni vill hänga på en sväng på Mälaröarna på söndag morn. Vi rullar från Brommaplan kl 8 ... "
Quote from Funbeat user on 26 August 2009, 19:28I somras cyklade Lövqvist förbi torpet där jag bor på somrarna och då hade han ett tiotal med sig. Han inte byta om och kasta mig på cykeln tyvärr. Dagen innan såg jag honom själv. Detta var alltså i Kalmartrakten.
I somras cyklade Lövqvist förbi torpet där jag bor på somrarna och då hade han ett tiotal med sig. Han inte byta om och kasta mig på cykeln tyvärr. Dagen innan såg jag honom själv. Detta var alltså i Kalmartrakten.
Quote from Bengt Askerfelt on 27 August 2009, 09:07Hur kör de då? I en massklunga där Lance plötsligt ligger som 50:e man. Det hade onekligen varit trevligt att ligga bakom Lance Armstrong. Eller bredvid. Helst bakom. Kanske det som ska till för att jag ska pröva på klungkörning?
Hur kör de då? I en massklunga där Lance plötsligt ligger som 50:e man. Det hade onekligen varit trevligt att ligga bakom Lance Armstrong. Eller bredvid. Helst bakom. Kanske det som ska till för att jag ska pröva på klungkörning?
Quote from Funbeat user on 27 August 2009, 09:10Han har säkert med sig sina livvakter så att ingen ligger nära honom.
Han har säkert med sig sina livvakter så att ingen ligger nära honom.
Quote from Funbeat user on 27 August 2009, 09:57Ingen kompiskörning där inte 😉
Ingen kompiskörning där inte 😉
Quote from Funbeat user on 31 August 2009, 13:50Han kanske trampar trainer på flaket på en lastbil med taggtrådstängsel. Nej, jag tror att han hojar som en vanlig man bland folket, även om kaoset måste vara massivt i en klunga med tusen cyklister.
Fast det är klart, om han drar på lite blir han ju ens
Han kanske trampar trainer på flaket på en lastbil med taggtrådstängsel. Nej, jag tror att han hojar som en vanlig man bland folket, även om kaoset måste vara massivt i en klunga med tusen cyklister.
Fast det är klart, om han drar på lite blir han ju ens
Quote from Funbeat user on 31 August 2009, 13:53Med tanke på att han hade livvakter runt om sig när han skulle genom startfältet innan start på Tour of Ireland så tror jag inte att han cyklar med vem som helst utan livvakter.
Med tanke på att han hade livvakter runt om sig när han skulle genom startfältet innan start på Tour of Ireland så tror jag inte att han cyklar med vem som helst utan livvakter.
Quote from Funbeat user on 31 August 2009, 14:14http://www.velonews.com/photo/97149
Quote from Funbeat user on 31 August 2009, 14:15Killen till höger utan hjälm ser ut att kunna extraknäcka som livvakt.
Killen till höger utan hjälm ser ut att kunna extraknäcka som livvakt.