Quote from Funbeat user on 1 September 2009, 08:00Då byggs det fler cykelbanor som inte går att använda.
Då byggs det fler cykelbanor som inte går att använda.
Quote from Funbeat user on 1 September 2009, 12:09Positiv inställning.
Positiv inställning.
Quote from Funbeat user on 1 September 2009, 12:10Armstrong har 1,860,805 som följer honom nu på twitter. Finns det nån mer offentlig person som bräcker det?
Armstrong har 1,860,805 som följer honom nu på twitter. Finns det nån mer offentlig person som bräcker det?
Quote from ellen olsson on 1 September 2009, 12:14Det finns rätt många. Flesta followers bland de jag följer har http://twitter.com/BarackObama
Det finns rätt många. Flesta followers bland de jag följer har http://twitter.com/BarackObama
Quote from Lena O on 1 September 2009, 12:36Jag tror Lance skulle hänga av Barack överallt! även politiskt
Jag tror Lance skulle hänga av Barack överallt! även politiskt
Quote from Funbeat user on 1 September 2009, 12:37Visste inte att Obama twittrade, men jag hade nog satsat mina pengar på honom!
Gary: Han hänger nog av de flesta i det mesta. 🙂
Visste inte att Obama twittrade, men jag hade nog satsat mina pengar på honom!
Gary: Han hänger nog av de flesta i det mesta. 🙂
Quote from Funbeat user on 1 September 2009, 12:54Ikväll kan ni se honom på teve i filmen Dodgeball, 22:00. Inte en lång scen men den jag kommer ihåg i hela filmen (kan bero på att jag aldrig sett den från början till slut 😉 )
Ikväll kan ni se honom på teve i filmen Dodgeball, 22:00. Inte en lång scen men den jag kommer ihåg i hela filmen (kan bero på att jag aldrig sett den från början till slut 😉 )
Quote from Funbeat user on 1 September 2009, 12:56Jag tror att han drog in 350 miljoner till cancerforskningen förra året
Jag tror att han drog in 350 miljoner till cancerforskningen förra året
Quote from Funbeat user on 1 September 2009, 20:35Skicka en ibjudan till han att cykla Ride of Hope nästa år, skulle nog öka media bevakningen rätt bra 🙂
Skicka en ibjudan till han att cykla Ride of Hope nästa år, skulle nog öka media bevakningen rätt bra 🙂
Quote from Funbeat user on 1 September 2009, 20:38Han kostade två miljoner NKr när han körde i Oslo.
Han kostade två miljoner NKr när han körde i Oslo.