Quote from Lena O on 1 September 2009, 20:44Ringa du till honom Lasse eller ska jag? 😉
Ringa du till honom Lasse eller ska jag? 😉
Quote from Funbeat user on 1 September 2009, 20:54Hittar inte nummeret i min telefonbok 😉
Hittar inte nummeret i min telefonbok 😉
Quote from Funbeat user on 1 September 2009, 21:07Har han inte 12741274!
Har han inte 12741274!
Quote from Funbeat user on 1 September 2009, 22:38Ride of hope borde han ju ställa upp gratis på kan man tycka. Eventuellt att arrangören betalar hans resa och uppehälle.
Ride of hope ligger ju i fas med vad han själv sysslar med i livestrong.
Finns kontaktadress på hans hemsida. Skadar inte att dra
Ride of hope borde han ju ställa upp gratis på kan man tycka. Eventuellt att arrangören betalar hans resa och uppehälle.
Ride of hope ligger ju i fas med vad han själv sysslar med i livestrong.
Finns kontaktadress på hans hemsida. Skadar inte att dra
Quote from Funbeat user on 1 September 2009, 22:40Var det inte norska cancerfonden som stod bakom Oslo GP och fick pengarna?
Var det inte norska cancerfonden som stod bakom Oslo GP och fick pengarna?
Quote from Funbeat user on 1 September 2009, 22:44Jag ska käka brunch med Lance nu på söndag, kan ta upp RoH med honom då!
🙂
Jag ska käka brunch med Lance nu på söndag, kan ta upp RoH med honom då!
🙂
Quote from Lena O on 2 September 2009, 07:42Martin: Arrangören fick inte en spänn för Ride of Hope.
Martin: Arrangören fick inte en spänn för Ride of Hope.
Quote from Funbeat user on 2 September 2009, 10:02Bara om RoH får en liten vinjett i sin PR av Lance A vore ju värt ngt, en uppmaning till alla som kan att köra loppet eller så?
Bara om RoH får en liten vinjett i sin PR av Lance A vore ju värt ngt, en uppmaning till alla som kan att köra loppet eller så?
Quote from Funbeat user on 2 September 2009, 14:02Jens: Gör det! Hälsa från mig också! 😉
Jens: Gör det! Hälsa från mig också! 😉
Quote from Funbeat user on 4 September 2009, 22:10Det skulle vara roligt om Lance Armstrong deltog i vätternrundan. Eller varför inte hela Astana laget. Det skulle dra in massor av pengar till vätternrundan.
Det skulle vara roligt om Lance Armstrong deltog i vätternrundan. Eller varför inte hela Astana laget. Det skulle dra in massor av pengar till vätternrundan.