Quote from Funbeat user on 18 March 2008, 23:03Jag är tacksam för alla svar som droppar in, även om jag inte ens förstår hälften av era termer 😉
Köper man utrustning till cykeln i sportaffärer? Jag tänkte på vattenflaskhållare, frampakethållare etc.
Och Gary, jag stark? Haha... inte på en landsväg
Jag är tacksam för alla svar som droppar in, även om jag inte ens förstår hälften av era termer 😉
Köper man utrustning till cykeln i sportaffärer? Jag tänkte på vattenflaskhållare, frampakethållare etc.
Och Gary, jag stark? Haha... inte på en landsväg
Quote from Funbeat user on 19 March 2008, 07:35Köp hos en lokal cykelhandlare som hjälper dig och service, inte Team sportia, spotson, cykelringen eller liknande.
Ett annat förslag är att köpa cykel i Lund så slipper ni transporten ett håll.
Där kan Cykel City hjälpa er.
Köp hos en lokal cykelhandlare som hjälper dig och service, inte Team sportia, spotson, cykelringen eller liknande.
Ett annat förslag är att köpa cykel i Lund så slipper ni transporten ett håll.
Där kan Cykel City hjälpa er.
Quote from Funbeat user on 19 March 2008, 19:47Nåja, det finns undantag från den regeln. Team Sportia i Skövde är en utmärkt butik.
Nåja, det finns undantag från den regeln. Team Sportia i Skövde är en utmärkt butik.
Quote from Funbeat user on 19 March 2008, 21:47Vad är den generella uppfattningen om kärror/vagnar man drar bakom cykeln? Antar att det finns massor av nackdelar, men är det någon som använder denna modellen för att transportera sin packning?
Vad är den generella uppfattningen om kärror/vagnar man drar bakom cykeln? Antar att det finns massor av nackdelar, men är det någon som använder denna modellen för att transportera sin packning?
Quote from Funbeat user on 19 March 2008, 21:58Kropp och Chlumska.
Kropp och Chlumska.
Quote from Funbeat user on 20 March 2008, 09:43Andreas: Om du behöver en vagn har du med dig för mycket saker 😉
Det finns en del lättviktssiter på nätet, svenskar är tydligen mästare på att släpa med sig en massa packning. Vad sägs om utrustning för 3-5 dagar med totalvikt på 4,6 kg inkl ryggsäck?
Andreas: Om du behöver en vagn har du med dig för mycket saker 😉
Det finns en del lättviktssiter på nätet, svenskar är tydligen mästare på att släpa med sig en massa packning. Vad sägs om utrustning för 3-5 dagar med totalvikt på 4,6 kg inkl ryggsäck?
Quote from Funbeat user on 20 March 2008, 12:46Jo, har ju hört Chlumska berätta om sin USA-tripp, men skillnaden var väl att hennes släp vägde drygt 100 kg, och så tungt var väl inte mitt mål...
Ville mest bara höra om någon hade något konkret att säga om just att använda cykelkärror istället för cyk
Jo, har ju hört Chlumska berätta om sin USA-tripp, men skillnaden var väl att hennes släp vägde drygt 100 kg, och så tungt var väl inte mitt mål...
Ville mest bara höra om någon hade något konkret att säga om just att använda cykelkärror istället för cyk
Quote from Funbeat user on 20 March 2008, 20:38Det låter som en väldigt trevlig semester. Berätta hur det går, jag ska hålla utkik om ni svischar förbi 🙂
Det låter som en väldigt trevlig semester. Berätta hur det går, jag ska hålla utkik om ni svischar förbi 🙂
Quote from Funbeat user on 21 March 2008, 17:57hej! Jag och min pojkvän cyklade Malmö-bollnäs i somras och i år ska vi cykla Haparanda-Malmö. våra erfarenheter är att ha en bra cykel som du har cyklat på en hel del innan resan så att du har vant dig vid sadeln.
Ta inte mer grejer än vad du har använd
hej! Jag och min pojkvän cyklade Malmö-bollnäs i somras och i år ska vi cykla Haparanda-Malmö. våra erfarenheter är att ha en bra cykel som du har cyklat på en hel del innan resan så att du har vant dig vid sadeln.
Ta inte mer grejer än vad du har använd
Quote from Jan Lundquist on 21 March 2008, 22:40Wow Jenny! Vilken fantastisk resa!
Wow Jenny! Vilken fantastisk resa!