Quote from Funbeat user on 24 March 2008, 22:59Ja Jenny, väldigt trevlig såg det ut 🙂
En praktisk fråga till alla; vart gör man av alla väskor när man går in och äter någonstans? Eller ifall man ska ut på en krog? De lär väl inte få sitta kvar på cykeln?
Ja Jenny, väldigt trevlig såg det ut 🙂
En praktisk fråga till alla; vart gör man av alla väskor när man går in och äter någonstans? Eller ifall man ska ut på en krog? De lär väl inte få sitta kvar på cykeln?
Quote from Funbeat user on 25 March 2008, 18:34Min erfarenhet från cykelsemestrar är att man skall försöka dela upp packningen mellan sig om man är två och bara ta det nödvändigaste med. Det mesta finns att köpa längs vägen. En cykelkärra behövs inte bara man har bra packväskor. De sväljer mer än man
Min erfarenhet från cykelsemestrar är att man skall försöka dela upp packningen mellan sig om man är två och bara ta det nödvändigaste med. Det mesta finns att köpa längs vägen. En cykelkärra behövs inte bara man har bra packväskor. De sväljer mer än man
Quote from Funbeat user on 26 March 2008, 00:41Hans W, vart bor du utmed vår cykeltur? Så vi kan hålla utkik efter dig 🙂
Hans W, vart bor du utmed vår cykeltur? Så vi kan hålla utkik efter dig 🙂
Quote from Funbeat user on 27 March 2008, 07:13hej
Jag cyklade runt på Gotland förra sommaren, utan vare sig specialcykel eller specialutrustning. Jag har en enkel mountainbike som jag satte släta däck på inför resan
I cykelväskorna fanns stormkök, tält, ficklampor, tvål som man ka tvätta i saltvatt
hej
Jag cyklade runt på Gotland förra sommaren, utan vare sig specialcykel eller specialutrustning. Jag har en enkel mountainbike som jag satte släta däck på inför resan
I cykelväskorna fanns stormkök, tält, ficklampor, tvål som man ka tvätta i saltvatt
Quote from Funbeat user on 27 March 2008, 22:24felet på gotland är smala vägar och jäkla mycket trafik.
felet på gotland är smala vägar och jäkla mycket trafik.
Quote from Jan Lundquist on 28 March 2008, 12:22Det beror på när man är där, om man kan komma före midsommar eller efter medeltidsveckan är Gotland fantastiskt (L)
Det beror på när man är där, om man kan komma före midsommar eller efter medeltidsveckan är Gotland fantastiskt (L)
Quote from Funbeat user on 30 March 2008, 11:42Jag och min sambo åker till gotland sista helgen i juni och ska vara där, hade tänkt, 2 veckor. Ev stanna till på ett och samma ställe några dagar om det är fint och så.....
Men har även undran där: vad gör man av väskor och sånt när man går in och äter
Jag och min sambo åker till gotland sista helgen i juni och ska vara där, hade tänkt, 2 veckor. Ev stanna till på ett och samma ställe några dagar om det är fint och så.....
Men har även undran där: vad gör man av väskor och sånt när man går in och äter
Quote from Fredrik Närenfors on 30 March 2008, 12:11Ät en i taget.
Ät en i taget.
Quote from Johan Lindh on 30 March 2008, 13:45Jag brukar ha värdesakerna i styrstångsväskan och ta med den in när man äter eller handlar. Cykeln med övriga väskorna låser jag fast, helst inom synhåll, uteserveringar är bra! Om man är två och ska handla kan ju alltid en passa cyklarna, men vi har lämn
Jag brukar ha värdesakerna i styrstångsväskan och ta med den in när man äter eller handlar. Cykeln med övriga väskorna låser jag fast, helst inom synhåll, uteserveringar är bra! Om man är två och ska handla kan ju alltid en passa cyklarna, men vi har lämn