Quote from Funbeat user on 8 October 2009, 01:17Häftigt med multiplayer!
Häftigt med multiplayer!
Quote from Funbeat user on 8 October 2009, 07:36Har inte åkt Flandern Runt än men skall prova till helgen, iallafall halva loppet.
Har inte åkt Flandern Runt än men skall prova till helgen, iallafall halva loppet.
Quote from Funbeat user on 8 October 2009, 11:05Hur stor är risken att träningspassen blir tävlingar istället? ...så man inte sliter ut sig tänkte jag...
Hur stor är risken att träningspassen blir tävlingar istället? ...så man inte sliter ut sig tänkte jag...
Quote from Funbeat user on 8 October 2009, 20:30Avundsjuk!!!!!
Jag vill också ha en Fortius!!!!!!
MAMA!!!!
Jag vill, jag vill, jag vill!!!!
Ska sälja min >ELite Crono Mag..............OCH KÖPA MIG EN EGEN Tracx Fortius....
Vi ses in the VR-world!!
Avundsjuk!!!!!
Jag vill också ha en Fortius!!!!!!
MAMA!!!!
Jag vill, jag vill, jag vill!!!!
Ska sälja min >ELite Crono Mag..............OCH KÖPA MIG EN EGEN Tracx Fortius....
Vi ses in the VR-world!!
Quote from Funbeat user on 9 October 2009, 07:42Susse: extremt stor risk att träning blir tävling!
Vid nåt tillfälle har jag legat på lvet i 10 minuter efter passet och försökt få kroppen att fungera igen. Nu tränar inte jag jättemycket, så jag tror att det är ok ändå. Antar/hoppas att man slutar att f
Susse: extremt stor risk att träning blir tävling!
Vid nåt tillfälle har jag legat på lvet i 10 minuter efter passet och försökt få kroppen att fungera igen. Nu tränar inte jag jättemycket, så jag tror att det är ok ändå. Antar/hoppas att man slutar att f
Quote from Funbeat user on 9 October 2009, 08:20Sen när blev det förbjudet och ta ut sig på träning.
Klart man måste köra hårt på träning också, inte varje pass men då och då och när kroppen kräver det. 🙂
Sen när blev det förbjudet och ta ut sig på träning.
Klart man måste köra hårt på träning också, inte varje pass men då och då och när kroppen kräver det. 🙂
Quote from Funbeat user on 11 November 2009, 11:08Ingen som prövat biltemas eller är det kasta pengarna i sjön?
Ingen som prövat biltemas eller är det kasta pengarna i sjön?
Quote from Mikaela Lexén on 11 November 2009, 13:39Biltemas trainer fungerar lika bra som de "stora" märkenas billigare varianter, men den är lite mera högljudd.
Jag har en 12 år gammal Tacx 1450 och en biltema-trainer och så när som på ljudet är de likvärdiga.
Biltemas trainer fungerar lika bra som de "stora" märkenas billigare varianter, men den är lite mera högljudd.
Jag har en 12 år gammal Tacx 1450 och en biltema-trainer och så när som på ljudet är de likvärdiga.
Quote from Funbeat user on 14 November 2009, 10:23Har en Elite Realtour och rekommenderar den väldigt mycket, enda nackdelen är att den sliter däck väldigt hårt och sen får man beställa filmerna från Italien eftersom dom inte tar hem nåt till den maskin.
Men det funkar bra brukar ta två dagar sen kommer
Har en Elite Realtour och rekommenderar den väldigt mycket, enda nackdelen är att den sliter däck väldigt hårt och sen får man beställa filmerna från Italien eftersom dom inte tar hem nåt till den maskin.
Men det funkar bra brukar ta två dagar sen kommer
Quote from Funbeat user on 14 November 2009, 23:02Hur fixar ni fartvind? "I ett försök att reglera kroppstemperaturen vidgas de ytliga blodkärlen i huden så att det varma blodet där kan kylas ner. Tyvärr sker denna temperaturreglering på bekostnad av musklernas syreupptag. När blodet plötsligt leds ut m
Hur fixar ni fartvind? "I ett försök att reglera kroppstemperaturen vidgas de ytliga blodkärlen i huden så att det varma blodet där kan kylas ner. Tyvärr sker denna temperaturreglering på bekostnad av musklernas syreupptag. När blodet plötsligt leds ut m