Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumCykelCykeltrainer Elite REALTOUR
You need to log in to create posts and topics.

Häftigt med multiplayer!

Har inte åkt Flandern Runt än men skall prova till helgen, iallafall halva loppet.

Hur stor är risken att träningspassen blir tävlingar istället? ...så man inte sliter ut sig tänkte jag...

Avundsjuk!!!!!

Jag vill också ha en Fortius!!!!!!

MAMA!!!!

Jag vill, jag vill, jag vill!!!!

Ska sälja min >ELite Crono Mag..............OCH KÖPA MIG EN EGEN Tracx Fortius....

Vi ses in the VR-world!!

Susse: extremt stor risk att träning blir tävling!
Vid nåt tillfälle har jag legat på lvet i 10 minuter efter passet och försökt få kroppen att fungera igen. Nu tränar inte jag jättemycket, så jag tror att det är ok ändå. Antar/hoppas att man slutar att f

Sen när blev det förbjudet och ta ut sig på träning.

Klart man måste köra hårt på träning också, inte varje pass men då och då och när kroppen kräver det. 🙂

Ingen som prövat biltemas eller är det kasta pengarna i sjön?

Biltemas trainer fungerar lika bra som de "stora" märkenas billigare varianter, men den är lite mera högljudd.
Jag har en 12 år gammal Tacx 1450 och en biltema-trainer och så när som på ljudet är de likvärdiga.

Har en Elite Realtour och rekommenderar den väldigt mycket, enda nackdelen är att den sliter däck väldigt hårt och sen får man beställa filmerna från Italien eftersom dom inte tar hem nåt till den maskin.
Men det funkar bra brukar ta två dagar sen kommer

Hur fixar ni fartvind? "I ett försök att reglera kroppstemperaturen vidgas de ytliga blodkärlen i huden så att det varma blodet där kan kylas ner. Tyvärr sker denna temperaturreglering på bekostnad av musklernas syreupptag. När blodet plötsligt leds ut m