Quote from Funbeat user on 15 November 2009, 00:32Har en fläkt för trainerkörning. Härlig motvind...
Har en fläkt för trainerkörning. Härlig motvind...
Quote from Funbeat user on 15 November 2009, 01:11Balkong eller carport är säkert bra, hyffsat skydd mot nederbörd.
Kör man inomhus är en fläkt bra att ha.
Balkong eller carport är säkert bra, hyffsat skydd mot nederbörd.
Kör man inomhus är en fläkt bra att ha.
Quote from Funbeat user on 16 November 2009, 18:57Har en stor fläkt som jag ställer brevid cykeln så att det blåser kallt som bara den, skönt så slipper man bli så jävla svettig.
Har en stor fläkt som jag ställer brevid cykeln så att det blåser kallt som bara den, skönt så slipper man bli så jävla svettig.
Quote from Funbeat user on 25 January 2010, 21:18Har också Tacx Fortius Multiplayer. Kör just nu Argus Tour i Syd Afrika. Sjukt kul faktiskt. Kör mest REAL VIDEO. Har kört webrace i virtual reality och tog ut mig fullständigt. Bara älskar denna pryl. Men den tar plats, den låter och man svettas kopiöst.
Har också Tacx Fortius Multiplayer. Kör just nu Argus Tour i Syd Afrika. Sjukt kul faktiskt. Kör mest REAL VIDEO. Har kört webrace i virtual reality och tog ut mig fullständigt. Bara älskar denna pryl. Men den tar plats, den låter och man svettas kopiöst.
Quote from Funbeat user on 26 January 2010, 07:59Såg att det hade kommit en träningscykel till Nintendo Wii, det hade ju vart optimalt om det kunde komma en trainer som man kunde koppla upp mot PS3, eller Wii. Nytta, nöje och mer prylar, det är total lycka...
Såg att det hade kommit en träningscykel till Nintendo Wii, det hade ju vart optimalt om det kunde komma en trainer som man kunde koppla upp mot PS3, eller Wii. Nytta, nöje och mer prylar, det är total lycka...
Quote from Funbeat user on 30 January 2010, 12:10Go Play! http://www.rulletour.no/
Ingen maskin kan erstatte en runde på asfalten eller i skogen, men OM man skal brenne timer inne på vinteren så er dette gøy/skoj.
Go Play! http://www.rulletour.no/
Ingen maskin kan erstatte en runde på asfalten eller i skogen, men OM man skal brenne timer inne på vinteren så er dette gøy/skoj.