Quote from Funbeat user on 7 March 2009, 20:07Nä, frågan var rätt ställd eftersom jag ville ha svar på vem som ska ordna det efterlysta. Och svaret verkar skrämmande nog vara att det är ytterligare en sak som jag ska vara med och delfinansiera mot min vilja...men jag hoppas förnuft tas till fånga och
Nä, frågan var rätt ställd eftersom jag ville ha svar på vem som ska ordna det efterlysta. Och svaret verkar skrämmande nog vara att det är ytterligare en sak som jag ska vara med och delfinansiera mot min vilja...men jag hoppas förnuft tas till fånga och
Quote from Funbeat user on 7 March 2009, 20:08Du ska vara glad över att du får lov att delfinansiera.
Du ska vara glad över att du får lov att delfinansiera.
Quote from Funbeat user on 7 March 2009, 20:11David; Och du ska se det som en ära om jag stjäl just dina cykelhjul.
David; Och du ska se det som en ära om jag stjäl just dina cykelhjul.
Quote from Funbeat user on 7 March 2009, 20:14Nu är det däremot olagligt.
Vem vet, du kanske får komma på Prinskorven af Ockelbo o Vickans bröllop som representant för skattebetalarna?
Det blir säkert stekta sparvar o gåslever.
Nu är det däremot olagligt.
Vem vet, du kanske får komma på Prinskorven af Ockelbo o Vickans bröllop som representant för skattebetalarna?
Det blir säkert stekta sparvar o gåslever.
Quote from Funbeat user on 7 March 2009, 20:22Principen är densamma, moralen ska inte vara avhängig ens verktyg.
Kungen har i jultal sagt att stekta sparvar blir det inte. Gåslevern är däremot en öppen fråga. Och självklart tar jag mitt moraliska ansvar och ger mitt ekonomiska stöd till de mindre be
Principen är densamma, moralen ska inte vara avhängig ens verktyg.
Kungen har i jultal sagt att stekta sparvar blir det inte. Gåslevern är däremot en öppen fråga. Och självklart tar jag mitt moraliska ansvar och ger mitt ekonomiska stöd till de mindre be
Quote from Funbeat user on 7 March 2009, 23:47Nu tänkte jag spekulera en del, så få inte stroke om det verkar helt knasigt resonerat.
1. Bancykling är inte en populariserad sport bland medelsvensson. Svårare att sälja reklam än tex runt bandy, fotboll osv. men vid ev. stor tävling kan internationell
Nu tänkte jag spekulera en del, så få inte stroke om det verkar helt knasigt resonerat.
1. Bancykling är inte en populariserad sport bland medelsvensson. Svårare att sälja reklam än tex runt bandy, fotboll osv. men vid ev. stor tävling kan internationell
Quote from Funbeat user on 7 March 2009, 23:50Velodromcykling låter inte heller som kommunal kärnverksamhet.....
Velodromcykling låter inte heller som kommunal kärnverksamhet.....
Quote from Funbeat user on 8 March 2009, 06:01I Helsingborg har vi Kärnfastigheter och en massa dyra fotbollsanläggningar.
I Helsingborg har vi Kärnfastigheter och en massa dyra fotbollsanläggningar.
Quote from Funbeat user on 8 March 2009, 09:44Svaret på ekonomifrågan är KEIRIN.
Svaret på ekonomifrågan är KEIRIN.
Quote from Funbeat user on 8 March 2009, 10:03Det borde ligga i Sveriges och därmed skattebetalarnas intresse att ta medaljer på OS, nåt som vi lägger pengar på i många andra sporter. När det inte finns en enda velodrom i vårt avlånga land så kommer vi ju aldrig att ha en chans!
Det borde ligga i Sveriges och därmed skattebetalarnas intresse att ta medaljer på OS, nåt som vi lägger pengar på i många andra sporter. När det inte finns en enda velodrom i vårt avlånga land så kommer vi ju aldrig att ha en chans!