Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumCykelCykelvelodrom i Sverige?
You need to log in to create posts and topics.

De som anser det ligga i deras intresse att det tas OS-medalj i velodromcykling kan ju gå samman och finansiera en anläggning. Jag tänker inte hindra dem.

Det tråkiga är att så länge inte staten pröjsar kommer det inte att bli av nåt av det hela för vi har inte den traditionen. Nu har jag inte stenkoll men jag vet inte så många sportanläggningar som finansierats av privatpersoner, förutom Foppas golfbana i

Att vi inte har den traditionen kan ju vara ett ganska starkt skäl för att staten inte ska pröjsa.

Hur ligger det till med scf och rf? Har de pengar till att delfinansiera sån här idrott som kostar mycket och som man inte har några exempel på om det komm

Nu går det inte att köra på fuktiga banor så då får klimatfrågan lösas.

Precis den här diskussionen var det innan man byggde skidtuneln i Torsby, nu går inte den helt friktionsfritt men ibland måste man bara köra. Det finns säkert Eu pengar till detta om någon ort söker.

Cykel e ju diskriminerat i media osv kan ju vara det... Jag menar hur mycket uppmärksamhet fick Lövkvist av att vinna en vårklassiker i går? Nöll!

Med tanke på att ägarna till Nationalarenan i Solna endast skjuter till 900 miljoner så vem ska betala resten? Budgeten är 1800 miljoner och den lär ju inte hållas.

Tyckte jag lästa någonstans att torsbytunneln inte gick så bra ekonomiskt.

Ekonomin går inte ihop trots alla norrmän...

Skidtunneln i Torsby gick väl så mycket back att kommunen fick ta över den för tvångsfinanisiering. Grattis Torsbys invånare.

Jag har svårt att tänka mig många sämre argument för tvångsfinanisering än "men andra saker finansieras ju på det sättet".
Om vi