Quote from Funbeat user on 21 May 2009, 08:47Endura?!
Endura?!
Quote from j sollerman on 21 May 2009, 08:56Kanske?
Kanske?
Quote from Fredrik Närenfors on 24 May 2009, 20:50Sen är det en klar fördel om man kan få plats med regnjackan i en ryggficka.
Sen är det en klar fördel om man kan få plats med regnjackan i en ryggficka.
Quote from Funbeat user on 24 May 2009, 21:53Fick årets första smak utav att cykla i spöregn häromdagen, som tur var så varade det bara i ca. 10min så jag hade gott om tid på mig att torka efteråt. Kändes som att skorna var rätt halkfria på pedalerna iallafall, skönt!
Fick årets första smak utav att cykla i spöregn häromdagen, som tur var så varade det bara i ca. 10min så jag hade gott om tid på mig att torka efteråt. Kändes som att skorna var rätt halkfria på pedalerna iallafall, skönt!
Quote from Funbeat user on 25 May 2009, 00:00Så ja, nu har även jag som startade tråden från början fått smaka på att cykla i regn. Efter en fin och nästintill vindstilla start på en runda som visade sig bli 8,5 mil så började det regna någonstans halvvägs. Inte mycket att be för. Var faktiskt rätt
Så ja, nu har även jag som startade tråden från början fått smaka på att cykla i regn. Efter en fin och nästintill vindstilla start på en runda som visade sig bli 8,5 mil så började det regna någonstans halvvägs. Inte mycket att be för. Var faktiskt rätt