Quote from Guest on 17 August 2008, 17:38Jag har cykelpendlat mellan Kungälv och jobbet i Bergsjön några veckor och har bestämt mig för att fortsätta cykla när studierna drar igång på Handels i Göteborg i slutet av månaden. Vad rekomenderar ni för cykel? Jag har en budget på 10.000 men den ska t
Jag har cykelpendlat mellan Kungälv och jobbet i Bergsjön några veckor och har bestämt mig för att fortsätta cykla när studierna drar igång på Handels i Göteborg i slutet av månaden. Vad rekomenderar ni för cykel? Jag har en budget på 10.000 men den ska t
Quote from Funbeat user on 17 August 2008, 17:48Köp en cycleX och använd den att träna på också.
Du kommer att tröttna på en hybrid, som är just en Hybrid.
Köp en cycleX och använd den att träna på också.
Du kommer att tröttna på en hybrid, som är just en Hybrid.
Quote from Funbeat user on 17 August 2008, 17:50Vad är en CycleX? (Inte ens google vet!)
Vad är en CycleX? (Inte ens google vet!)
Quote from Funbeat user on 17 August 2008, 17:51Cycle cross
Cycle cross
Quote from ellen olsson on 17 August 2008, 17:58http://www.shop4cross.de/
Quote from ellen olsson on 17 August 2008, 18:00http://en.wikipedia.org/wiki/Cyclo-cross
Quote from Funbeat user on 17 August 2008, 18:17Tjena! Du har ju uppenbarligen klarat dig bra så här långt, vad exakt vill du byta? Vad har du nu och vad vill du uppnå med ett byte?
Tjena! Du har ju uppenbarligen klarat dig bra så här långt, vad exakt vill du byta? Vad har du nu och vad vill du uppnå med ett byte?
Quote from Funbeat user on 17 August 2008, 18:25Jag har cyklat på två cyklar (en Crescent street och en Sjösala damcykel) men båda går sönder stup kvarten så främst är jag ute efter en cykel som håller lite bättre för pendling ca 5 mil / dag (även vintertid)
Jag har cyklat på två cyklar (en Crescent street och en Sjösala damcykel) men båda går sönder stup kvarten så främst är jag ute efter en cykel som håller lite bättre för pendling ca 5 mil / dag (även vintertid)
Quote from Funbeat user on 17 August 2008, 18:43Stort att ha kört på dem så länge, du kommer njuta och utmana dig själv om du sitter på något lite mer avancerat. Lita på de som skriver här, en cross och kanske ett par dubbdäck om du vill köra helår.
Själv ska jag nog snegla åt det hållet, men jag måst
Stort att ha kört på dem så länge, du kommer njuta och utmana dig själv om du sitter på något lite mer avancerat. Lita på de som skriver här, en cross och kanske ett par dubbdäck om du vill köra helår.
Själv ska jag nog snegla åt det hållet, men jag måst
Quote from Funbeat user on 17 August 2008, 18:55Nej, köp en bra begagnad MTB, sätt dit en stel gaffel och byt till smala slicks när det är bra väglag. När vintern och halkan kommer kan du sätta på riktiga dubbdäck. Får inte plats vettiga dubbdäck i en cykelkrossram.
Hittar du ett bra objekt kommer du
Nej, köp en bra begagnad MTB, sätt dit en stel gaffel och byt till smala slicks när det är bra väglag. När vintern och halkan kommer kan du sätta på riktiga dubbdäck. Får inte plats vettiga dubbdäck i en cykelkrossram.
Hittar du ett bra objekt kommer du