Quote from ellen olsson on 17 August 2008, 18:56Jag tror att bägge CX-hojarna i den här tråden fortfarande finns kvar:
http://mck.forum24.se/mck-about846.html
Jag tror att bägge CX-hojarna i den här tråden fortfarande finns kvar:
http://mck.forum24.se/mck-about846.html
Quote from Funbeat user on 17 August 2008, 18:59Nokian A10 fungerar utmärkt i västkustklimat.
Nokian A10 fungerar utmärkt i västkustklimat.
Quote from Funbeat user on 17 August 2008, 19:05Det jag gillar här är att man alltid får bra, väl grundade tips. Rasmus, bra korrigering, hade ingen aning om att det förhöll sig så med däcken.
Det jag gillar här är att man alltid får bra, väl grundade tips. Rasmus, bra korrigering, hade ingen aning om att det förhöll sig så med däcken.
Quote from Funbeat user on 17 August 2008, 19:06Är det halt är det lika halt var i landet man än bor. 32-33 mm däck har för få dubb i marken samtidigt. Med tvåtumsdäck får man ner 3-6 dubb samtidigt, mot 1-2 för ett smalt däck.
Just det däck du nämner har en osedvanligt korkad placering av dubben, för
Är det halt är det lika halt var i landet man än bor. 32-33 mm däck har för få dubb i marken samtidigt. Med tvåtumsdäck får man ner 3-6 dubb samtidigt, mot 1-2 för ett smalt däck.
Just det däck du nämner har en osedvanligt korkad placering av dubben, för
Quote from Funbeat user on 17 August 2008, 19:10Men det kan ju skilja på hur ofta det är halt beroende på var man bor. Bor själv i Linköping och här har senaste vintrarna varit dåliga. DVS ok att cykla. För trots allt så gillar jag snö och kallt när det ändå är vinter.
Men det kan ju skilja på hur ofta det är halt beroende på var man bor. Bor själv i Linköping och här har senaste vintrarna varit dåliga. DVS ok att cykla. För trots allt så gillar jag snö och kallt när det ändå är vinter.
Quote from Funbeat user on 17 August 2008, 19:13Men du cyklar inte tre mil enkelresa dagligen på vintern.
Jag har inte vurpat med dubbdäck, däremot med tubdäck på vintern.
Fast inte när jag cykelpendlade HBG-Höganäs utan på träningen efter pendlingen.
Men du cyklar inte tre mil enkelresa dagligen på vintern.
Jag har inte vurpat med dubbdäck, däremot med tubdäck på vintern.
Fast inte när jag cykelpendlade HBG-Höganäs utan på träningen efter pendlingen.
Quote from Funbeat user on 17 August 2008, 19:22Nej, det gör jag inte. Ungefär 7 km dagligen på vintern, enkel väg. Hade jag haft tre mil till skolan hade jag cyklat tre mil. Och jag hade gjort det på Nokian 294.
Hur ofta eller sällan det är halt spelar ingen roll. Det räcker att det är halt EN gång o
Nej, det gör jag inte. Ungefär 7 km dagligen på vintern, enkel väg. Hade jag haft tre mil till skolan hade jag cyklat tre mil. Och jag hade gjort det på Nokian 294.
Hur ofta eller sällan det är halt spelar ingen roll. Det räcker att det är halt EN gång o
Quote from Funbeat user on 17 August 2008, 19:25Ja och ett flygplan kraschar ibland också. Faktiskt oftare än man vurpar på grund av halka.
Ja och ett flygplan kraschar ibland också. Faktiskt oftare än man vurpar på grund av halka.
Quote from Funbeat user on 17 August 2008, 19:28Jaha du, den statistiken vill jag gärna kika närmare på... 😉
Kommer den direkt från DPSB (David P Statistikbyrå)...?
Jaha du, den statistiken vill jag gärna kika närmare på... 😉
Kommer den direkt från DPSB (David P Statistikbyrå)...?
Quote from Funbeat user on 17 August 2008, 19:32Jag har vurpat fyra gånger på de senaste sju åren och fler plan har kraschat....
Jag har vurpat fyra gånger på de senaste sju åren och fler plan har kraschat....