Quote from Fredrik Närenfors on 19 October 2009, 20:26Jo jag har mina funderingar på de rundorna. Kommer kanske inte ihåg exakt var vi började och slutade. Lite andra också mellan Farsta och Rosenhill som vi cyklat med Hofvet på vinterträningen.
Jo jag har mina funderingar på de rundorna. Kommer kanske inte ihåg exakt var vi började och slutade. Lite andra också mellan Farsta och Rosenhill som vi cyklat med Hofvet på vinterträningen.
Quote from Berit Bengtson on 19 October 2009, 22:31Söder om Speedwaybanan i Gladökvarn finns det grusvägar som är enkla att hitta på karta
http://maps.ogle.se/maps?hl=sv&ie=UTF8&ll=59.168539,17.991571&spn=0.019355,0.050468&z=14
och då förhoppningsvis även i verkligheten.
Söder om Speedwaybanan i Gladökvarn finns det grusvägar som är enkla att hitta på karta
http://maps.ogle.se/maps?hl=sv&ie=UTF8&ll=59.168539,17.991571&spn=0.019355,0.050468&z=14
och då förhoppningsvis även i verkligheten.
Quote from Lena O on 20 October 2009, 08:01Per: Funkar kommandon på flickvännen också? 😉
Per: Funkar kommandon på flickvännen också? 😉
Quote from Funbeat user on 20 October 2009, 08:19tss Gazzah, det vill vi alla tro att det gör men vi vet vem som styr 😉
tss Gazzah, det vill vi alla tro att det gör men vi vet vem som styr 😉
Quote from Robert Johansson on 20 October 2009, 13:24Per mellan Ådranvägen och Lida friluftsgård finns det en hel del grusvägar.
Sörmlandsleden som går där är inte heller speciellt "trafikerad".Fin grusväg Tungelsta-Segersäng, ta sedan Sörmlandsledenleden till Nynäshamn då på lite lam klurig stig. Eller t
Per mellan Ådranvägen och Lida friluftsgård finns det en hel del grusvägar.
Sörmlandsleden som går där är inte heller speciellt "trafikerad".
Fin grusväg Tungelsta-Segersäng, ta sedan Sörmlandsledenleden till Nynäshamn då på lite lam klurig stig. Eller t
Quote from Fredrik Närenfors on 20 October 2009, 16:51Harkel.. host... ja visst fungerar alla kommandon på henne också. Åtminstone när hon vill (H)
Harkel.. host... ja visst fungerar alla kommandon på henne också. Åtminstone när hon vill (H)
Quote from Funbeat user on 20 October 2009, 21:40En kelpie? Ooops, fullt upp mao, och den lyder dig också?
En cykelspringer? Är det en sån där koppelhållare man fäster i navet?
Vi hade en lapphund på ca 20 kg en gång i tiden (lääänge sedan) som cykelmotionerades med strypkoppel på ... låter förskräckl
En kelpie? Ooops, fullt upp mao, och den lyder dig också?
En cykelspringer? Är det en sån där koppelhållare man fäster i navet?
Vi hade en lapphund på ca 20 kg en gång i tiden (lääänge sedan) som cykelmotionerades med strypkoppel på ... låter förskräckl