Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumCykelCyklande tjejer!
You need to log in to create posts and topics.

Nej, dom är 2 eller 3 deltidsanställda. De åker även runt till skolor och olika stadsdelar och hjälper och lär ut cykelmek.

Jag tror inte att de är "kommunanställda" utan möjligtvis slavarbetande praktikanter.

Det är ju jättebra att de lär ut att meka med cykeln, vilken cykel det än är. hur många cyklar blir inte stående bara för att man inte kan eller ids sköta om den.

Har cyklat 4 mil med Skellefteå AIK, mestadels män. Vilka killar! De har dragit mej, vänta

http://happymtb.org/2012/06/08/var-e-brudarna-pa-teknikkurs-i-skogen/

ÅH, en sån kurs vill jag ha här!! Eller en kurs överhuvudtaget skulle förresten vara bra:-) Så länge förväntningarna är desamma så cyklar jag gärna med killar, men det är trist att känna att man är den som sinkar hela gruppen...

Sån kurs vill jag gå (cykla..) (t+)

Kurs for å mekke sykkel.... ? Om en har en sykkel så skrur man den i frå verandre og setter den sammen i gjend. Da er man sykkelrepratør. + at det finnes Google.

Hemm.. Jeg er mulighvis litt overtrent i dag. Da blir jeg litt iritabel--

Jag låtsas att jag inte läste det där NPNG 😉 Det skulle va spöstraff för att säga "det är BARA att...". Det är sällan bara att nånting. Men du kanske är lite sadomachosistiskt lagd med tanke på din visningsbild...

Det är ett gott råd att kunna fixa saker själv, och ha lärt sig det _innan_ det händer > tre mil hemifrån, där man kanske inte når google - sedan ska man helst ha med kitet också (H)

Tala gärna om för lokala cykelklubbar att ni önskar kurser. Om de inte har kurser redan så kanske de kan fixa det.