Quote from Funbeat user on 11 June 2012, 18:58Er det skilnad på kvinner og menn med hensyn til sykkelrepp. Om jeg hadde sakt så til en mann så hadde ingen hevet et øyenbryn. Mange hadde også appludert.
Lingelin har forstått det.
Din karateristikk av min person vil jeg ikke komentere.
Er det skilnad på kvinner og menn med hensyn til sykkelrepp. Om jeg hadde sakt så til en mann så hadde ingen hevet et øyenbryn. Mange hadde også appludert.
Lingelin har forstått det.
Din karateristikk av min person vil jeg ikke komentere.
Quote from Funbeat user on 12 June 2012, 10:06Nu tillhör jag kanske det lite äldre gardet, men så vitt jag kan komma ihåg så fick jag positiv feedback om jag, som femåring, hade skruvat isär och halv ihop något och hade olja/smuts upp till armbågarna, i håret och på näsan. Granntjejerna fick mer posi
Nu tillhör jag kanske det lite äldre gardet, men så vitt jag kan komma ihåg så fick jag positiv feedback om jag, som femåring, hade skruvat isär och halv ihop något och hade olja/smuts upp till armbågarna, i håret och på näsan. Granntjejerna fick mer posi
Quote from Funbeat user on 12 June 2012, 10:35Bra sagt Tomas:-)
Det senaste har dock diskussionerna handlat mer om Vätternrundan i olika former och det har skapats ett gäng klungor istället för att diskutera mekarkurser. Cykelläger är uppe för diskussion och nästa år blir vi nog många cyklande tjej
Bra sagt Tomas:-)
Det senaste har dock diskussionerna handlat mer om Vätternrundan i olika former och det har skapats ett gäng klungor istället för att diskutera mekarkurser. Cykelläger är uppe för diskussion och nästa år blir vi nog många cyklande tjej
Quote from Funbeat user on 12 June 2012, 10:36Tomas: +1 (t+) Bra sagt!
Tomas: +1 (t+) Bra sagt!
Quote from Bjarne Lewin on 12 June 2012, 10:46Fantastiskt väl formulerat Tomas (t+)
Fantastiskt väl formulerat Tomas (t+)
Quote from Funbeat user on 12 June 2012, 11:31""Så viss finns det ett behov av kurser för tjejer av tjejer.!!
Det er helt riktig. Men derfor kan man vel selv ta tak i problemet til det dukker opp et mekkekurs.
" Eee.. , Jeg kan inte stille mitt gir, forde ingen har sørget for at jeg kom på kurs""
""Så viss finns det ett behov av kurser för tjejer av tjejer.!!
Det er helt riktig. Men derfor kan man vel selv ta tak i problemet til det dukker opp et mekkekurs.
" Eee.. , Jeg kan inte stille mitt gir, forde ingen har sørget for at jeg kom på kurs""
Quote from Funbeat user on 12 June 2012, 12:39Jag trodde det var en kurs i teknikträning på mtb....
Jag trodde det var en kurs i teknikträning på mtb....
Quote from Funbeat user on 12 June 2012, 13:05Fast jag kan inte hjälpa att jag tycker det är lite lustigt med gruppen "Cyklande Tjejer" på Tjejvättern ... känns inte det lite som att skjuta fisk i en hink?
Vore mer en grej på HalvVättern eller VR, visst vore det? Med en startgrupp med bara tjejer/kv
Fast jag kan inte hjälpa att jag tycker det är lite lustigt med gruppen "Cyklande Tjejer" på Tjejvättern ... känns inte det lite som att skjuta fisk i en hink?
Vore mer en grej på HalvVättern eller VR, visst vore det? Med en startgrupp med bara tjejer/kv
Quote from Funbeat user on 12 June 2012, 14:22Så kan man ju tycka. Själv kan jag tycka att det är rätt häftigt med en hel grupp likadana tjejer som susar iväg:-) Lite som SubXX fast åtminstone jag är inte fullt så snabb.
Det kommer säkert skapas grupper på halvvättern och vätternrundan också, men de
Så kan man ju tycka. Själv kan jag tycka att det är rätt häftigt med en hel grupp likadana tjejer som susar iväg:-) Lite som SubXX fast åtminstone jag är inte fullt så snabb.
Det kommer säkert skapas grupper på halvvättern och vätternrundan också, men de
Quote from Funbeat user on 12 June 2012, 14:38Visst är det det, ett lag i tröjor är ju alltid kul, och särskilt ett Tjejteam. Ett gäng som startar och ska ta Sub3 (eller ngt) på TV i snygg lagdräkt är jättehäftigt. Liksom ett gäng i tröjor där det stå "Fika i varje depå", men just att alla är tjejer
Visst är det det, ett lag i tröjor är ju alltid kul, och särskilt ett Tjejteam. Ett gäng som startar och ska ta Sub3 (eller ngt) på TV i snygg lagdräkt är jättehäftigt. Liksom ett gäng i tröjor där det stå "Fika i varje depå", men just att alla är tjejer