Quote from Guest on 13 September 2012, 12:17http://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=789&artikel=5269051
http://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=789&artikel=5269051
Quote from Rasmus Olsson on 13 September 2012, 12:27Förstår inte grejen liksom? Har könet någon betydelse när vi tränar?
Tänk om vi män skulle skapa lopp, träningspass, klubbar osv som bara var tillåtna för män. Skulle bli ett jädrans liv på feministmaffian.
Förstår inte grejen liksom? Har könet någon betydelse när vi tränar?
Tänk om vi män skulle skapa lopp, träningspass, klubbar osv som bara var tillåtna för män. Skulle bli ett jädrans liv på feministmaffian.
Quote from Funbeat user on 13 September 2012, 12:34Om du lyssnar på inslaget så hör du att vi inte alls vill göra saker bara med tjejer. Bara att vi gärna vill hitta tjejkompisar att cykla tillsammans med också och att det är lite svårt att hitta varann ibland...
Edit: Insåg att rubriken lät lite dryg så
Om du lyssnar på inslaget så hör du att vi inte alls vill göra saker bara med tjejer. Bara att vi gärna vill hitta tjejkompisar att cykla tillsammans med också och att det är lite svårt att hitta varann ibland...
Edit: Insåg att rubriken lät lite dryg så
Quote from Rasmus Olsson on 13 September 2012, 12:36Jag har också svårt att hitta cyklande tjejer. Innebär det att jag får vara med?
Jag har också svårt att hitta cyklande tjejer. Innebär det att jag får vara med?
Quote from Funbeat user on 13 September 2012, 12:37Du får självklart komma och lära oss allt du kan:-D
Nu på lägret har vi en hel hög med killar som ska lära oss en massa nyttigt!
Du får självklart komma och lära oss allt du kan:-D
Nu på lägret har vi en hel hög med killar som ska lära oss en massa nyttigt!
Quote from Rasmus Olsson on 13 September 2012, 12:45Alltså är det inte så tokigt att vi cyklar tillsammans, oavsett ålder, kön, ras, sexuell läggning eller religion. Vi har då alla nåt att lära oss av varandra, än att bara umgås i en homogen grupp.
Alltså är det inte så tokigt att vi cyklar tillsammans, oavsett ålder, kön, ras, sexuell läggning eller religion. Vi har då alla nåt att lära oss av varandra, än att bara umgås i en homogen grupp.
Quote from Funbeat user on 13 September 2012, 12:48Diskuteras inte detta tillräckligt i samband med tjejmil, Tjejvasa, Tjejvättern osv.
Uppenbarligen finns behovet, låt då tjejerna göra som de vill!
Diskuteras inte detta tillräckligt i samband med tjejmil, Tjejvasa, Tjejvättern osv.
Uppenbarligen finns behovet, låt då tjejerna göra som de vill!
Quote from Funbeat user on 13 September 2012, 12:51Jag har aldrig sagt att jag bara vill ha homogena grupper. En grupp blir inte homogen bara för att det bara är tjejer i den heller. vi är ju också olika snabba.
Blandade grupper är bra, men tjejer har ju som sagt lite andra fysiska förutsättningar även o
Jag har aldrig sagt att jag bara vill ha homogena grupper. En grupp blir inte homogen bara för att det bara är tjejer i den heller. vi är ju också olika snabba.
Blandade grupper är bra, men tjejer har ju som sagt lite andra fysiska förutsättningar även o
Quote from Funbeat user on 13 September 2012, 12:52Tänk tanken själv Bruse: Du tränar 4 ggr i veckan med en klubb och varje gång är jag med och du får hålla dig i min hastighet bara för att vi har "fart efter kamrat".
Skulle du tycka att det vore roligt?
Tänk tanken själv Bruse: Du tränar 4 ggr i veckan med en klubb och varje gång är jag med och du får hålla dig i min hastighet bara för att vi har "fart efter kamrat".
Skulle du tycka att det vore roligt?
Quote from Rasmus Olsson on 13 September 2012, 12:53De större klubbarna har flera fartgrupper. Fredrikshof har på sina träningar flera fartgrupper både runt 24-27 och 27-30 så det finns plats för alla.
På Roslagshösten ska jag vara master för en klunga på just 27-30. På Roslagsvåren finns 24-27 och det v
De större klubbarna har flera fartgrupper. Fredrikshof har på sina träningar flera fartgrupper både runt 24-27 och 27-30 så det finns plats för alla.
På Roslagshösten ska jag vara master för en klunga på just 27-30. På Roslagsvåren finns 24-27 och det v