Quote from Guest on 11 February 2012, 15:19Blir jag en bättre o starkare cyklist av att varva cyklingen med en del löpning?Eller kan det t o m vara så att jag blir en sämre cyklist?
Blir jag en bättre o starkare cyklist av att varva cyklingen med en del löpning?Eller kan det t o m vara så att jag blir en sämre cyklist?
Quote from Funbeat user on 11 February 2012, 15:29Också märkt av att när man springer ena dagen och cyklar andra så går det sämre med bägge grejorna? (H)
Också märkt av att när man springer ena dagen och cyklar andra så går det sämre med bägge grejorna? (H)
Quote from Funbeat user on 11 February 2012, 16:38Kanske bättre att köra bägge samma dag som triatlerna... 😉
Kanske bättre att köra bägge samma dag som triatlerna... 😉
Quote from Funbeat user on 11 February 2012, 16:57Finns väl ingen anledning att springa om du har en cykel.
Finns väl ingen anledning att springa om du har en cykel.
Quote from Funbeat user on 11 February 2012, 18:35En löpare förlorar mindre på att ersätta löppass med cykelpass, än en cyklist som ersätter cykelpass med löppass.
En löpare förlorar mindre på att ersätta löppass med cykelpass, än en cyklist som ersätter cykelpass med löppass.
Quote from Funbeat user on 11 February 2012, 19:21Och så brukar man höra att cyklingen förstör mer för löpningen än löpning förstör cyklingen.
Och så brukar man höra att cyklingen förstör mer för löpningen än löpning förstör cyklingen.
Quote from Funbeat user on 11 February 2012, 23:06ok tack för svar,får väl känna mej för lite försiktigt med löpningen.Lite kosntigt att det verkar förstöra åt båda hållen.Hjärta o lungor jobbar ju i båda fallen.Men känslan är att det krånglar till det för dom gamle bena.
ok tack för svar,får väl känna mej för lite försiktigt med löpningen.Lite kosntigt att det verkar förstöra åt båda hållen.Hjärta o lungor jobbar ju i båda fallen.Men känslan är att det krånglar till det för dom gamle bena.
Quote from Funbeat user on 12 February 2012, 07:24Löp uppför riktigt branta backar: Det blir nästan som rundtramp, då undviker du långa löpsteg.
Löp uppför riktigt branta backar: Det blir nästan som rundtramp, då undviker du långa löpsteg.
Quote from Funbeat user on 12 February 2012, 08:07Att inte cykla är att gå för långt..
Att inte cykla är att gå för långt..
Quote from Funbeat user on 12 February 2012, 09:30🙂 tänkvärt.
🙂 tänkvärt.