Quote from Andras Matolcsy on 12 February 2008, 12:36När och hur började du cykla *som vuxen*?
2006Vad cyklar du?
LVGTyp av cykel och märke nu?
RaceHur många cyklar har du ägt?
5-6 stVilket cykelmärke anser du vara bäst?
Vet ejHur mycket och hur ofta cyklar/tränar du?
Drygt 300mil 2007Är du med
När och hur började du cykla *som vuxen*?
2006
Vad cyklar du?
LVG
Typ av cykel och märke nu?
Race
Hur många cyklar har du ägt?
5-6 st
Vilket cykelmärke anser du vara bäst?
Vet ej
Hur mycket och hur ofta cyklar/tränar du?
Drygt 300mil 2007
Är du med
Quote from Nils Hylander on 12 February 2008, 21:39När och hur började du cykla *som vuxen*?
Har cyklat som landsvägscyklist i 4-5 år nu. Är 40 år så jag måste ha varit 35 när jag började.Intresset för cykling tog fart då min klasskompis från högskoletiden fick för sig att cykla Vätternrundan (VR) med
Har cyklat som landsvägscyklist i 4-5 år nu. Är 40 år så jag måste ha varit 35 när jag började.
Intresset för cykling tog fart då min klasskompis från högskoletiden fick för sig att cykla Vätternrundan (VR) med
Quote from Lena O on 12 February 2008, 22:34När och hur började du cykla *som vuxen*?
Jag fick min första racer när jag var 15 (lånade farsans fram tills dess sedan jag var 8) Det var en BSA Tour De Britain i knallorange. Använde den flitigt tillsammans med 2 andra cyklar som jag blev bestulen ....
Jag fick min första racer när jag var 15 (lånade farsans fram tills dess sedan jag var 8) Det var en BSA Tour De Britain i knallorange. Använde den flitigt tillsammans med 2 andra cyklar som jag blev bestulen ....
Quote from Ebba Johansson on 12 February 2008, 23:05När och hur började du cykla *som vuxen*?
Började i fjol, slog vad med sambon att cykla vätternrundan. kunde inte dra mig ur. 27 år allståVad cyklar du?
Bortser man från "vardagscykling" så är det racer som gäller.Typ av cykel och märke nu?
en racer
Började i fjol, slog vad med sambon att cykla vätternrundan. kunde inte dra mig ur. 27 år allstå
Vad cyklar du?
Bortser man från "vardagscykling" så är det racer som gäller.
en racer
Quote from Funbeat user on 12 February 2008, 23:12"Om 1 år är jag kanske inbiten cyklist men just nu är jag ingenting. Det vore därför kul att höra om hur ni som ÄR inbitna cyklister *fastnade* för er sport mm!"
För ett år sedan!
1 år är lång tid om du blir inbiten direkt.När och hur började du cykl
"Om 1 år är jag kanske inbiten cyklist men just nu är jag ingenting. Det vore därför kul att höra om hur ni som ÄR inbitna cyklister *fastnade* för er sport mm!"
För ett år sedan!
1 år är lång tid om du blir inbiten direkt.
När och hur började du cykl
Quote from Funbeat user on 13 February 2008, 09:44När och hur började du cykla *som vuxen*?
Jag började motionscykla förra året. Jag hade haft problem med en rygg några år och ville börja konditionsidrotta samtidigt som jag ville göra det på ett effektivt sätt: cykelpendla till jobbet. Det var så kul att
Jag började motionscykla förra året. Jag hade haft problem med en rygg några år och ville börja konditionsidrotta samtidigt som jag ville göra det på ett effektivt sätt: cykelpendla till jobbet. Det var så kul att
Quote from Funbeat user on 13 February 2008, 10:08Mitt inlägg försvann så jag ska tydligen inte svara 😉
Damcykel Crescent med 7 inre växlar och lånar touringcykel gammal miyata 1000
Mitt inlägg försvann så jag ska tydligen inte svara 😉
Damcykel Crescent med 7 inre växlar och lånar touringcykel gammal miyata 1000
Quote from Funbeat user on 13 February 2008, 13:17När och hur började du cykla *som vuxen*?
Om man bortser från jobbpendling så började jag med ett vad i tretioårsåldern , vi var några jobbarkompisar som skulle springa Göteborgsvarvet och Vätterrundan.
Så det är några år sedan...Vad cyklar du?
Mest lan
Om man bortser från jobbpendling så började jag med ett vad i tretioårsåldern , vi var några jobbarkompisar som skulle springa Göteborgsvarvet och Vätterrundan.
Så det är några år sedan...
Vad cyklar du?
Mest lan
Quote from j sollerman on 13 February 2008, 21:49När och hur började du cykla *som vuxen*?
2004Vad cyklar du?
LVG och ska börja med mtb i årTyp av cykel och märke nu?
lvg battaglin stelth och mtb cubeHur många cyklar har du ägt?
2 racer 1 mtb (om man bara räknar träningshojjar)Vilket cykelmärke
2004
Vad cyklar du?
LVG och ska börja med mtb i år
lvg battaglin stelth och mtb cube
Hur många cyklar har du ägt?
2 racer 1 mtb (om man bara räknar träningshojjar)
Vilket cykelmärke
Quote from Funbeat user on 14 February 2008, 11:14Jag började cykla 1997, kände att jag vill börja röra på mig och då vart det cykel, dom första åren vart det bara cykel på sommaren.
Började att cykla motionslopp samma år som jag började cykla det vill säga 1997, Började tävla gjorde jag 2001, tävlar til
Jag började cykla 1997, kände att jag vill börja röra på mig och då vart det cykel, dom första åren vart det bara cykel på sommaren.
Började att cykla motionslopp samma år som jag började cykla det vill säga 1997, Började tävla gjorde jag 2001, tävlar til