Quote from Funbeat user on 14 February 2008, 11:26Hej igen glömde att säga att jag började cykla när jag var 20 det var 1997, cyklade då bara lite på somrarna, 2000 gick jag med i cykelklubb men började inte tävla förrän 2001.
Tävlade för Csk-Ludvika under åren 2001- 2004Från 2005 tävlar jag för Falu c
Hej igen glömde att säga att jag började cykla när jag var 20 det var 1997, cyklade då bara lite på somrarna, 2000 gick jag med i cykelklubb men började inte tävla förrän 2001.
Tävlade för Csk-Ludvika under åren 2001- 2004
Från 2005 tävlar jag för Falu c
Quote from Bengt Askerfelt on 14 February 2008, 22:20Tack för alla svar! Mycket inspirerande! Ni som ännu inte har svarat- gör gärna det! 🙂
(Och jovisst minns man Bröderna Fåglum, i alla fall jag.)
Tack för alla svar! Mycket inspirerande! Ni som ännu inte har svarat- gör gärna det! 🙂
(Och jovisst minns man Bröderna Fåglum, i alla fall jag.)
Quote from Ola Jarvi on 14 February 2008, 23:13När och hur började du cykla *som vuxen*?
-94 för att komma igång med någon ny form av träning då mina knän inte pallade löpning. Jag lovade mig själv samtidigt att aldrig cykla Vättern. Känner mig själv för väl och skulle helt säkert som många andra gör,
När och hur började du cykla *som vuxen*?
-94 för att komma igång med någon ny form av träning då mina knän inte pallade löpning. Jag lovade mig själv samtidigt att aldrig cykla Vättern. Känner mig själv för väl och skulle helt säkert som många andra gör,
Quote from ellen olsson on 15 February 2008, 05:48När och hur började du cykla *som vuxen*?
1991. Jag sommarjobbade hos en cykelgrossist så det kom sig ganska naturligt... 🙂Vad cyklar du?
Landsväg, CX och MTB. Det blir klart mest landsväg.Typ av cykel och märke nu?
LVG, linje: Wilier och PedalForc
1991. Jag sommarjobbade hos en cykelgrossist så det kom sig ganska naturligt... 🙂
Vad cyklar du?
Landsväg, CX och MTB. Det blir klart mest landsväg.
Typ av cykel och märke nu?
LVG, linje: Wilier och PedalForc
Quote from Funbeat user on 15 February 2008, 13:01När och hur började du cykla *som vuxen*?
2001 när jag fick för mig att cykla Vätternrundan. Med "hela" 20 träningsmil i benen blev det en plåga, men tack vare en positiv kamrat (tack Jonas) så klarade jag hela varvet.Vad cyklar du?
Mestadels turcykling
2001 när jag fick för mig att cykla Vätternrundan. Med "hela" 20 träningsmil i benen blev det en plåga, men tack vare en positiv kamrat (tack Jonas) så klarade jag hela varvet.
Vad cyklar du?
Mestadels turcykling
Quote from Funbeat user on 16 February 2008, 21:04När och hur började du cykla *som vuxen*? Har sedan tonåren använt cykeln som komplement till andra transportmedel.
Vad cyklar du? Nu blir det till och från jobbet och på fritiden så mycket jag hinner.
Typ av cykel och märke nu?En mountainbike märke Disc
När och hur började du cykla *som vuxen*? Har sedan tonåren använt cykeln som komplement till andra transportmedel.
Vad cyklar du? Nu blir det till och från jobbet och på fritiden så mycket jag hinner.
Typ av cykel och märke nu?En mountainbike märke Disc
Quote from Funbeat user on 18 February 2008, 11:02När och hur började du cykla *som vuxen*?
När jag började komma ut småbarnsträsket för 4-5 år sedan
Vad cyklar du?
Landsväg
Crescent vätternrundemodell
Hur många cyklar har du ägt?
Är på min fjärde i vuxen tid
Vilket cykelmärke
När jag började komma ut småbarnsträsket för 4-5 år sedan
Vad cyklar du?
Landsväg
Crescent vätternrundemodell
Är på min fjärde i vuxen tid
Vilket cykelmärke
Quote from Mattias Johansson on 18 February 2008, 11:57>Cykling är perfekt som komplement till annan träning tycker jag!
Huga... Som att svära i kyrkan (#)
>Cykling är perfekt som komplement till annan träning tycker jag!
Huga... Som att svära i kyrkan (#)
Quote from Funbeat user on 19 February 2008, 08:39Pia-Lena,
du får det ju att låta riktigt mysigt att gå upp mitt i natten... (t+)
Pia-Lena,
du får det ju att låta riktigt mysigt att gå upp mitt i natten... (t+)
Quote from Funbeat user on 19 February 2008, 19:05När och hur började du cykla *som vuxen*?
Har cyklat till och från jobbet i ca 2årVad cyklar du?
LandsvägTyp av cykel och märke nu?
REXHur många cyklar har du ägt?
Är på min andra i vixen tidVilket cykelmärke anser du vara bäst?
Vet inte..men är
Har cyklat till och från jobbet i ca 2år
Vad cyklar du?
Landsväg
REX
Är på min andra i vixen tid
Vilket cykelmärke anser du vara bäst?
Vet inte..men är