Quote from Funbeat user on 1 June 2013, 16:14Tycker att det borde sättas upp regler för när man inte ska hälsa, istället för tvärt om.
Det är sjukt otrevligt när man säger hej till någon och den likt ett UFO inte reagerar på omgivningen.
Tycker att det borde sättas upp regler för när man inte ska hälsa, istället för tvärt om.
Det är sjukt otrevligt när man säger hej till någon och den likt ett UFO inte reagerar på omgivningen.
Quote from Funbeat user on 2 June 2013, 11:42Egentligen kan man tycka att det är lite synd om folk som inte hälsar tillbaka oavsett i vilken miljö det gäller. De har antagligen inte tillräckligt socialt kompetenta eller också är man deprimerad och råkat skärma av sig från omgivningen och inte märker
Egentligen kan man tycka att det är lite synd om folk som inte hälsar tillbaka oavsett i vilken miljö det gäller. De har antagligen inte tillräckligt socialt kompetenta eller också är man deprimerad och råkat skärma av sig från omgivningen och inte märker
Quote from Funbeat user on 2 June 2013, 14:54Mmm, frågan blir ju om det är ett ställningstagande med att inte hälsa. Om man tar det till mc så finns det ju inte en chans att hardcore HD hälsar på riskokare. I övrigt hälsar alla där.
Finns det samma saker inom cykel?
Mmm, frågan blir ju om det är ett ställningstagande med att inte hälsa. Om man tar det till mc så finns det ju inte en chans att hardcore HD hälsar på riskokare. I övrigt hälsar alla där.
Finns det samma saker inom cykel?
Quote from Funbeat user on 2 June 2013, 19:25Idag möte ja många cyklister när ja var ute på en runda.
Jag hejade och dem hejade tillbaka 🙂
Idag möte ja många cyklister när ja var ute på en runda.
Jag hejade och dem hejade tillbaka 🙂
Quote from Funbeat user on 2 June 2013, 22:16(Du hejade på dem, och DE hejade tillbaka, om man ska vara rätt ute med dativ ...)
(Du hejade på dem, och DE hejade tillbaka, om man ska vara rätt ute med dativ ...)
Quote from Funbeat user on 4 June 2013, 19:17VIKTIG FRÅGA! Hur hälsar man på dem man (i hög fart ;)) cyklar om!?
VIKTIG FRÅGA! Hur hälsar man på dem man (i hög fart ;)) cyklar om!?
Quote from Funbeat user on 4 June 2013, 19:27Man cyklar om i hög fart, vänder och hälsar när man möter, vänder igen och cyklar om i hög fart en gång till. (H)
Bara en idé. 😉
Man cyklar om i hög fart, vänder och hälsar när man möter, vänder igen och cyklar om i hög fart en gång till. (H)
Bara en idé. 😉
Quote from Funbeat user on 4 June 2013, 20:56Det är ju lite känsligt, man vill ju inte verka dryg. Jag brukar vinka till med högerhanden när jag är i höjd med den som blir omkörd. Denna/e hinner ju egentligen inte hälsa tillbaks så att man ser det, men att bara cykla förbi utan att göra något tycker
Det är ju lite känsligt, man vill ju inte verka dryg. Jag brukar vinka till med högerhanden när jag är i höjd med den som blir omkörd. Denna/e hinner ju egentligen inte hälsa tillbaks så att man ser det, men att bara cykla förbi utan att göra något tycker
Quote from Funbeat user on 4 June 2013, 22:00Det har bara hänt en gång att jag cyklat förbi någon. Då sa jag hej och fällde nån käck kommentar om vädret eller nåt. Tror det var nåt särskilt med vädret just den dagen. Han bara mumlade till svar och gav mig onda ögat. Så jag antar att han inte uppskat
Det har bara hänt en gång att jag cyklat förbi någon. Då sa jag hej och fällde nån käck kommentar om vädret eller nåt. Tror det var nåt särskilt med vädret just den dagen. Han bara mumlade till svar och gav mig onda ögat. Så jag antar att han inte uppskat
Quote from Funbeat user on 4 June 2013, 22:21Jag ropar gärna hej men sist tror jag att föremålet för hejandet gick i diket av chocken. Jag kom i rejält högre hastighet och ropade hej samtidigt som jag noterade att hon satt och messade på telefonen (!). Tyckte jag hörde ett litet skrik men det var så
Jag ropar gärna hej men sist tror jag att föremålet för hejandet gick i diket av chocken. Jag kom i rejält högre hastighet och ropade hej samtidigt som jag noterade att hon satt och messade på telefonen (!). Tyckte jag hörde ett litet skrik men det var så