Quote from Funbeat user on 27 May 2013, 16:22Rotar fram en gammal tråd (allt för att slippa göra det jag egentligen måste)
En sak har jag grubblat på ganska länge.Jag hälsar på alla racercyklister jag möter, om jag inte ser dom för sent eller det händer något annat som gör att jag inte kan hälsa va
Rotar fram en gammal tråd (allt för att slippa göra det jag egentligen måste)
En sak har jag grubblat på ganska länge.Jag hälsar på alla racercyklister jag möter, om jag inte ser dom för sent eller det händer något annat som gör att jag inte kan hälsa va
Quote from Funbeat user on 27 May 2013, 16:54Lite bedre her i Norge. Var ute på en 110 km. tur i går i 20* . Møtte sikkert 50 likesinnede, og over halvparten hilste. ????
Ble forbikjørt av en ung jevel, i protur drakt, han sa ikke et ord, ikke et " hei" en gang. Han om det. Mulig han ikke hadde
Lite bedre her i Norge. Var ute på en 110 km. tur i går i 20* . Møtte sikkert 50 likesinnede, og over halvparten hilste. ????
Ble forbikjørt av en ung jevel, i protur drakt, han sa ikke et ord, ikke et " hei" en gang. Han om det. Mulig han ikke hadde
Quote from Funbeat user on 27 May 2013, 20:01Jag hälsar för det mesta och bryr mig väldigt lite om de hälsar tillbaka
Jag hälsar för det mesta och bryr mig väldigt lite om de hälsar tillbaka
Quote from Funbeat user on 28 May 2013, 09:16Nina, intressant, jag trodde att kanske kvinnor på racer möjligen hälsade på varandra på samma sätt som memils på racer gör (men mer sällan nuförtiden iofs). Under alla år har det nämligen aldrig, och då menar jag _aldrig_ hänt att en kvinna/tjej hälsat.
Nina, intressant, jag trodde att kanske kvinnor på racer möjligen hälsade på varandra på samma sätt som memils på racer gör (men mer sällan nuförtiden iofs). Under alla år har det nämligen aldrig, och då menar jag _aldrig_ hänt att en kvinna/tjej hälsat.
Quote from Funbeat user on 28 May 2013, 09:42Jonas, du cyklar uppenbarligen inte i mina hoods. 😉 För jag hälsar på alla. 🙂
Jonas, du cyklar uppenbarligen inte i mina hoods. 😉 För jag hälsar på alla. 🙂
Quote from Funbeat user on 28 May 2013, 13:14😉
😉
Quote from Funbeat user on 29 May 2013, 07:56Jag hälsar gärna och ofta.
Hej Nina!
Hej Jonas!
Jag hälsar gärna och ofta.
Hej Nina!
Hej Jonas!
Quote from Funbeat user on 29 May 2013, 11:58Hej Magnus! 😉
Hej Magnus! 😉
Quote from Funbeat user on 30 May 2013, 21:25Jag hälsar på alla och här i nordvästra Skåne är cyklister väldigt duktiga på att hälsa tillbaka. Förra helgen hälsade tom en tempocyklist på mig. Det kändes stort.
Jag hälsar på alla och här i nordvästra Skåne är cyklister väldigt duktiga på att hälsa tillbaka. Förra helgen hälsade tom en tempocyklist på mig. Det kändes stort.
Quote from Funbeat user on 1 June 2013, 08:09Jag hälsar på alla, oavsett cykeltyp, som ser ut att cykla för motionens/träningens skull. Mest hälsar jag på dem utan hjälmar, då jag kanske är den sista de ser hälsa i livet.
Jag hälsar på alla, oavsett cykeltyp, som ser ut att cykla för motionens/träningens skull. Mest hälsar jag på dem utan hjälmar, då jag kanske är den sista de ser hälsa i livet.