Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumCykelCyklister gillar tydligen inte at …
You need to log in to create posts and topics.

Rotar fram en gammal tråd (allt för att slippa göra det jag egentligen måste)

En sak har jag grubblat på ganska länge.Jag hälsar på alla racercyklister jag möter, om jag inte ser dom för sent eller det händer något annat som gör att jag inte kan hälsa va

Lite bedre her i Norge. Var ute på en 110 km. tur i går i 20* . Møtte sikkert 50 likesinnede, og over halvparten hilste. ????

Ble forbikjørt av en ung jevel, i protur drakt, han sa ikke et ord, ikke et " hei" en gang. Han om det. Mulig han ikke hadde

Jag hälsar för det mesta och bryr mig väldigt lite om de hälsar tillbaka

Nina, intressant, jag trodde att kanske kvinnor på racer möjligen hälsade på varandra på samma sätt som memils på racer gör (men mer sällan nuförtiden iofs). Under alla år har det nämligen aldrig, och då menar jag _aldrig_ hänt att en kvinna/tjej hälsat.

Jonas, du cyklar uppenbarligen inte i mina hoods. 😉 För jag hälsar på alla. 🙂

😉

Jag hälsar gärna och ofta.
Hej Nina!
Hej Jonas!

Hej Magnus! 😉

Jag hälsar på alla och här i nordvästra Skåne är cyklister väldigt duktiga på att hälsa tillbaka. Förra helgen hälsade tom en tempocyklist på mig. Det kändes stort.

Jag hälsar på alla, oavsett cykeltyp, som ser ut att cykla för motionens/träningens skull. Mest hälsar jag på dem utan hjälmar, då jag kanske är den sista de ser hälsa i livet.