Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumCykelCyklister gillar tydligen inte at …
You need to log in to create posts and topics.

Ja nu sista tiden så har jag ju då märkt att det är fler och fler som har börjat å heja,vinka osv. Det är bra mycket Trevligare. Eller är bara för att frugan är med??? ;););)

Sen är det vissa som ser ut på ett speciellt sätt som aldrig morsar och

Jag fattar inte varför inte man hejar på varandra.
Jag stannade bredvid en annan lvg-cyklist vid ett rödljus. Jag sa hej och han bara stirrade, suck vad är det med folk... Är det så i hela landet eller bara i Stockholm?

I lördags körde vi hybrid och mtb och blev hejade på av och hejade på en massa racercyklister. Alla var glada ute i solen i trakterna kring Rök. 🙂

Även kring Trollhättan sken solen och raceråkarna hälsade på oss, trots hybrider och svarta strumpor (och i mitt fall joggingskor, så det måste suttit långt inne 😉 )
Kanske var det för att vi var ett damlag som var ute och åkte, så rakade ben hade vi nog

Sävehof körde väl som vanligt med orakat under slutspelet?

I lördags runt 1230 cyklade jag från brommaplan ut mot färingsö och var därute ett tag.. Av 78 mötande motionscyklister så hälsade 4..
Av de som inte hälsade var majoriteten män i åldern 35-45 med kalaskula och cyklar "modell-snordyr", jag skulle även ti

Hälsar alltid på andra lvg och även cykelkorgar men aldrig på mtb eller pendlare i civila kläder. Såvida jag inte åker och snorar och glor rakt ner i asfalten 😉 då kan man ju missa.

Självklart vita strumpor och rakade ben och skulle vilja ge fingret åt

Du har nog rätt Emil

Kanon Emil!!! Stämmer nog jävligt bra;)

Trist med arga gubbar på kolfibercyklar.. Har bekant i stockholm som knappt vågar cykla längre efter att de börjat dyka upp senaste par åren..