Quote from Funbeat user on 9 May 2011, 21:55Ja nu sista tiden så har jag ju då märkt att det är fler och fler som har börjat å heja,vinka osv. Det är bra mycket Trevligare. Eller är bara för att frugan är med??? ;););)
Sen är det vissa som ser ut på ett speciellt sätt som aldrig morsar och
Ja nu sista tiden så har jag ju då märkt att det är fler och fler som har börjat å heja,vinka osv. Det är bra mycket Trevligare. Eller är bara för att frugan är med??? ;););)
Sen är det vissa som ser ut på ett speciellt sätt som aldrig morsar och
Quote from Funbeat user on 10 May 2011, 09:10Jag fattar inte varför inte man hejar på varandra.
Jag stannade bredvid en annan lvg-cyklist vid ett rödljus. Jag sa hej och han bara stirrade, suck vad är det med folk... Är det så i hela landet eller bara i Stockholm?
Jag fattar inte varför inte man hejar på varandra.
Jag stannade bredvid en annan lvg-cyklist vid ett rödljus. Jag sa hej och han bara stirrade, suck vad är det med folk... Är det så i hela landet eller bara i Stockholm?
Quote from Funbeat user on 10 May 2011, 10:57I lördags körde vi hybrid och mtb och blev hejade på av och hejade på en massa racercyklister. Alla var glada ute i solen i trakterna kring Rök. 🙂
I lördags körde vi hybrid och mtb och blev hejade på av och hejade på en massa racercyklister. Alla var glada ute i solen i trakterna kring Rök. 🙂
Quote from Funbeat user on 10 May 2011, 15:04Även kring Trollhättan sken solen och raceråkarna hälsade på oss, trots hybrider och svarta strumpor (och i mitt fall joggingskor, så det måste suttit långt inne 😉 )
Kanske var det för att vi var ett damlag som var ute och åkte, så rakade ben hade vi nog
Även kring Trollhättan sken solen och raceråkarna hälsade på oss, trots hybrider och svarta strumpor (och i mitt fall joggingskor, så det måste suttit långt inne 😉 )
Kanske var det för att vi var ett damlag som var ute och åkte, så rakade ben hade vi nog
Quote from Funbeat user on 10 May 2011, 15:51Sävehof körde väl som vanligt med orakat under slutspelet?
Sävehof körde väl som vanligt med orakat under slutspelet?
Quote from Funbeat user on 10 May 2011, 20:20I lördags runt 1230 cyklade jag från brommaplan ut mot färingsö och var därute ett tag.. Av 78 mötande motionscyklister så hälsade 4..
Av de som inte hälsade var majoriteten män i åldern 35-45 med kalaskula och cyklar "modell-snordyr", jag skulle även ti
I lördags runt 1230 cyklade jag från brommaplan ut mot färingsö och var därute ett tag.. Av 78 mötande motionscyklister så hälsade 4..
Av de som inte hälsade var majoriteten män i åldern 35-45 med kalaskula och cyklar "modell-snordyr", jag skulle även ti
Quote from Funbeat user on 10 May 2011, 20:31Hälsar alltid på andra lvg och även cykelkorgar men aldrig på mtb eller pendlare i civila kläder. Såvida jag inte åker och snorar och glor rakt ner i asfalten 😉 då kan man ju missa.
Självklart vita strumpor och rakade ben och skulle vilja ge fingret åt
Hälsar alltid på andra lvg och även cykelkorgar men aldrig på mtb eller pendlare i civila kläder. Såvida jag inte åker och snorar och glor rakt ner i asfalten 😉 då kan man ju missa.
Självklart vita strumpor och rakade ben och skulle vilja ge fingret åt
Quote from Funbeat user on 10 May 2011, 20:40Du har nog rätt Emil
Du har nog rätt Emil
Quote from Funbeat user on 10 May 2011, 21:09Kanon Emil!!! Stämmer nog jävligt bra;)
Kanon Emil!!! Stämmer nog jävligt bra;)
Quote from Funbeat user on 10 May 2011, 21:35Trist med arga gubbar på kolfibercyklar.. Har bekant i stockholm som knappt vågar cykla längre efter att de börjat dyka upp senaste par åren..
Trist med arga gubbar på kolfibercyklar.. Har bekant i stockholm som knappt vågar cykla längre efter att de börjat dyka upp senaste par åren..