Quote from Funbeat user on 27 April 2011, 06:26Jag tror inte att någon skulle hälsa varje varv men det hade du säkert utgått ifrån om du hade varit på en cykeltävling.
Fast det är du väl aldrig?
Jag tror inte att någon skulle hälsa varje varv men det hade du säkert utgått ifrån om du hade varit på en cykeltävling.
Fast det är du väl aldrig?
Quote from Funbeat user on 27 April 2011, 08:57Jag försöker hälsar på alla som tittar och/eller ler eller hälsar när jag är utanför stan.
Utom bilister utan hjälm, dom hälsar jag sällan på.
De sätter ett dåligt exempel och är dessutom både farliga,miljöförstörande och ohälsosamma.
Dessutom är det j
Jag försöker hälsar på alla som tittar och/eller ler eller hälsar när jag är utanför stan.
Utom bilister utan hjälm, dom hälsar jag sällan på.
De sätter ett dåligt exempel och är dessutom både farliga,miljöförstörande och ohälsosamma.
Dessutom är det j
Quote from Funbeat user on 27 April 2011, 11:42Där jag bor verkar lokala cykelklubben inte vilja hälsa på andra cyklister som inte kör i lokala cykelklubbens kläder. Nu har jag gått med i klubben och får väl försöka förändra beteendet med mina hälsningar. Kör man i klubbkläder är man ju en representan
Där jag bor verkar lokala cykelklubben inte vilja hälsa på andra cyklister som inte kör i lokala cykelklubbens kläder. Nu har jag gått med i klubben och får väl försöka förändra beteendet med mina hälsningar. Kör man i klubbkläder är man ju en representan
Quote from Funbeat user on 27 April 2011, 12:51Det är mer praktiskt att koncentrera sig på lekkamraterna än ev. möten om det rullar på lite.
Det är mer praktiskt att koncentrera sig på lekkamraterna än ev. möten om det rullar på lite.
Quote from Funbeat user on 27 April 2011, 14:43David - jag hälsade på dig. På ett varv.
(Antalet cyklister runt omkring var förvisso ganska magert just då...)
David - jag hälsade på dig. På ett varv.
(Antalet cyklister runt omkring var förvisso ganska magert just då...)
Quote from Funbeat user on 27 April 2011, 14:44Hälsade David tillbaka?
Hälsade David tillbaka?
Quote from Funbeat user on 27 April 2011, 14:45Javisst. Han uppträdde exemplariskt.
Javisst. Han uppträdde exemplariskt.
Quote from Funbeat user on 27 April 2011, 14:58Bra, jag hade blivit besviken annars
Bra, jag hade blivit besviken annars
Quote from Funbeat user on 27 April 2011, 15:36Jag är väldigt exemplarisk.
Detta är annars ett exemplar ifrån Arons Åkeri i Norrköping. Grabben har verkligen en intressant inställning i trafiken när han drar fram med bil o släp, i bar överkropp och med halvtaskiga tatueringar.
DHL var inte så stolta ö
Jag är väldigt exemplarisk.
Detta är annars ett exemplar ifrån Arons Åkeri i Norrköping. Grabben har verkligen en intressant inställning i trafiken när han drar fram med bil o släp, i bar överkropp och med halvtaskiga tatueringar.
DHL var inte så stolta ö
Quote from Funbeat user on 27 April 2011, 16:30Trist att se! En skam för yrkeskåren!
Trist att se! En skam för yrkeskåren!