Quote from Guest on 2 April 2008, 09:59På min nya cykel sitter de vittoria rubino pro. De är väl kanske inte dom bästa?? Tycker ni att jag ska byta direkt till några andra?
/ Kalle
På min nya cykel sitter de vittoria rubino pro. De är väl kanske inte dom bästa?? Tycker ni att jag ska byta direkt till några andra?
/ Kalle
Quote from Funbeat user on 2 April 2008, 10:09Ja!
Vittoria evo corsa cx eller varför inte Continental four season.
Ja!
Vittoria evo corsa cx eller varför inte Continental four season.
Quote from Funbeat user on 2 April 2008, 10:12Kalle: Har du invigt din nya pärla? Det var väl leverans senare?
Jag kör på Michelin Pro 2 Race och är hittills nöjd. Bra pris på det däcket just nu, då det ska ersättas av en 3:e version.
Kalle: Har du invigt din nya pärla? Det var väl leverans senare?
Jag kör på Michelin Pro 2 Race och är hittills nöjd. Bra pris på det däcket just nu, då det ska ersättas av en 3:e version.
Quote from j sollerman on 2 April 2008, 10:13nej den har inte kommit än, väntas den 24 april (H:)
jag kör på pro2 race nu och tycker dom är helt okej (har inte testat så många så de är nog svårt att jämföra).
nej den har inte kommit än, väntas den 24 april (H:)
jag kör på pro2 race nu och tycker dom är helt okej (har inte testat så många så de är nog svårt att jämföra).
Quote from Funbeat user on 2 April 2008, 10:31Jag har testat Michelin på cykeln och det blir inte fler gånger.
Jag kan även rekommendera Veloflex Record och Pave.
Sedan har jag haft Challenge Criterium som var riktigt bra.
Jag har testat Michelin på cykeln och det blir inte fler gånger.
Jag kan även rekommendera Veloflex Record och Pave.
Sedan har jag haft Challenge Criterium som var riktigt bra.
Quote from Funbeat user on 2 April 2008, 13:52Michelin verkar i alla fall passa oss motionärer, enligt de omdömen som däcket har fått....men för de "riktiga" cyklisterna (typ David) så är de kanske inte tillräckliga..?;)
Michelin verkar i alla fall passa oss motionärer, enligt de omdömen som däcket har fått....men för de "riktiga" cyklisterna (typ David) så är de kanske inte tillräckliga..?;)
Quote from Funbeat user on 2 April 2008, 17:52Jo, de var tillräckligt dåliga för att undvikas hädanefter.
Jo, de var tillräckligt dåliga för att undvikas hädanefter.
Quote from j sollerman on 2 April 2008, 18:49vad va de som va dåligt?
vad va de som va dåligt?
Quote from Funbeat user on 2 April 2008, 18:51Punkterade lätt och svåra att kränga på fälgarna.
För liten diameter!
Punkterade lätt och svåra att kränga på fälgarna.
För liten diameter!
Quote from j sollerman on 2 April 2008, 18:54Jag har inte punkat på dom iaf. Men jag har inte kört så jättemånga mil på dom än. Kanske rent av flyttar över dom till min nya sen.
Jag har inte punkat på dom iaf. Men jag har inte kört så jättemånga mil på dom än. Kanske rent av flyttar över dom till min nya sen.