Quote from ellen olsson on 2 April 2008, 19:40Veloflex rockar! Jag gillar även Dedatres däck och diverse varianter av Michelin Pro Race.
Kombinationen Vittoriadäck och Campahjul vill jag bestämt avråda ifrån!
Veloflex rockar! Jag gillar även Dedatres däck och diverse varianter av Michelin Pro Race.
Kombinationen Vittoriadäck och Campahjul vill jag bestämt avråda ifrån!
Quote from Funbeat user on 2 April 2008, 20:04De är bra för armmusklerna, Fredrik.
De är bra för armmusklerna, Fredrik.
Quote from Funbeat user on 2 April 2008, 20:54Vet fler som har samma erfarenheter om michelin som David, Själv kan jag rekomendera conti Gp 4000 som är ett bra allraunddäck, såg rekpriset va dyrt 499:- st men tittar man runt så hittar man till bra pris.
Cykelmagneten har riktigt bra priser på däck,
Vet fler som har samma erfarenheter om michelin som David, Själv kan jag rekomendera conti Gp 4000 som är ett bra allraunddäck, såg rekpriset va dyrt 499:- st men tittar man runt så hittar man till bra pris.
Cykelmagneten har riktigt bra priser på däck,
Quote from ellen olsson on 2 April 2008, 21:31Jag har dåliga erfarenheter av Continentals däck, men de kanske har skärpt sig?
Jag har dåliga erfarenheter av Continentals däck, men de kanske har skärpt sig?
Quote from Funbeat user on 2 April 2008, 21:33Som ovan skrivit, har jättedålig erfarenhet av continental, men däremot bara plus att säga om michelin pro race 2 och michelin krylion...
Som ovan skrivit, har jättedålig erfarenhet av continental, men däremot bara plus att säga om michelin pro race 2 och michelin krylion...
Quote from Funbeat user on 2 April 2008, 23:00Kör med Michelin Race Light på mina hjul, funkar kanon, punkar inte mer än nått annat däck.
Har vittoria corsa evo cx på tempo hojen, också kanon däck. Fast tub då 😉
Kör med Michelin Race Light på mina hjul, funkar kanon, punkar inte mer än nått annat däck.
Har vittoria corsa evo cx på tempo hojen, också kanon däck. Fast tub då 😉
Quote from Funbeat user on 3 April 2008, 12:30Ja där ser man, det är ju bra det finns olika uppfattningar och erfarenheter om saker o ting. Det främjar alla tillverkare o återförsäljare och det är bra!
Ja där ser man, det är ju bra det finns olika uppfattningar och erfarenheter om saker o ting. Det främjar alla tillverkare o återförsäljare och det är bra!
Quote from Funbeat user on 3 April 2008, 12:42Värt att nämna var väl att mina continental som strulade (stenar som grävde sig rakt genom däcken etc...) var de som satt på min racer vid köpet, troligen inte de bästa continental gjort.
Finns säkert varianter som är riktigt bra även där! Det har säkert
Värt att nämna var väl att mina continental som strulade (stenar som grävde sig rakt genom däcken etc...) var de som satt på min racer vid köpet, troligen inte de bästa continental gjort.
Finns säkert varianter som är riktigt bra även där! Det har säkert
Quote from Funbeat user on 3 April 2008, 15:15Var det conti ultra sport som satt på din så försfår jag att du är missnöjd med conti.
Satt sådana på min cykel när köpte den, dom kan jag verklligen inte rekomendera, som du säger massa småstenar som åt sig in i däcken, samt att dom slits väldigt fort tr
Var det conti ultra sport som satt på din så försfår jag att du är missnöjd med conti.
Satt sådana på min cykel när köpte den, dom kan jag verklligen inte rekomendera, som du säger massa småstenar som åt sig in i däcken, samt att dom slits väldigt fort tr
Quote from Jan Lundquist on 3 April 2008, 15:24Jag har ju inte så stor erfarenhet av långa sträckor på cykel men mina släta fina continentaldäck har gått hela vintern på grusade cykelbanor!
Jag har ju inte så stor erfarenhet av långa sträckor på cykel men mina släta fina continentaldäck har gått hela vintern på grusade cykelbanor!