Quote from Funbeat user on 17 January 2013, 20:12Med mina fälgar vill jag inte vara med om det faktiskt. Nu har jag dem på en cykel som jag huvudsakligen gör kortare turer i och kring staden med och jag har normalt inga grejer att byta slang med då ändå utan får glatt knata hem om det bär sig illa.
Ann
Med mina fälgar vill jag inte vara med om det faktiskt. Nu har jag dem på en cykel som jag huvudsakligen gör kortare turer i och kring staden med och jag har normalt inga grejer att byta slang med då ändå utan får glatt knata hem om det bär sig illa.
Ann
Quote from Funbeat user on 17 January 2013, 21:34Klart man har en flaska YES i ryggfickan... 😉 I brist på annat viktigt..
Klart man har en flaska YES i ryggfickan... 😉 I brist på annat viktigt..
Quote from Sandra Näslund on 18 January 2013, 19:29>Fredrik
Efter några tiotal mil har däcket tänjts ut/ körts in så att det blir lättare att byta.
Been there...
>Fredrik
Efter några tiotal mil har däcket tänjts ut/ körts in så att det blir lättare att byta.
Been there...
Quote from Funbeat user on 18 January 2013, 20:10Nja, i allmänhet håller jag med, men jag har bla satt på vinterdäcken, igen, på just de här fälgarna. Det var inte jättemycket roligare ens med en säsong gamla däck. Fälgarna är as att få på däck på helt enkelt.
Nja, i allmänhet håller jag med, men jag har bla satt på vinterdäcken, igen, på just de här fälgarna. Det var inte jättemycket roligare ens med en säsong gamla däck. Fälgarna är as att få på däck på helt enkelt.