Quote from Funbeat user on 16 August 2012, 08:12Jag upplever nog att Continental är lite tajtare och knöligare att få på än en del andra däck lite beroende på fälg, men jag har inte prövat Vittoria som ett av få märken. Kombinationen Continental sports contact-däck (eller vad de heter) och Mavic tubele
Jag upplever nog att Continental är lite tajtare och knöligare att få på än en del andra däck lite beroende på fälg, men jag har inte prövat Vittoria som ett av få märken. Kombinationen Continental sports contact-däck (eller vad de heter) och Mavic tubele
Quote from Funbeat user on 16 August 2012, 10:43Tack för all input!
Tack för all input!
Quote from Lars Ekegård on 16 August 2012, 23:04Har de sista åren kört med kanttråd på min linjehoj, GP4000s, Vittoria Corsa Evo CX och Diamant, Michelin Pro2/3 och Schwalbe Ultermo och deras tidigare Light..
Alla med god funktion, grepp och bra känsla, ett litet minus för Schwalbedäcken som slets ut
Har de sista åren kört med kanttråd på min linjehoj, GP4000s, Vittoria Corsa Evo CX och Diamant, Michelin Pro2/3 och Schwalbe Ultermo och deras tidigare Light..
Alla med god funktion, grepp och bra känsla, ett litet minus för Schwalbedäcken som slets ut
Quote from Funbeat user on 17 August 2012, 14:00P: Menar du att du inte ens behövde pumpa i lite luft med TUFO däcken efter punkan? Låter otroligt bra i så fall.. Vad är nackdelarna med sådana?
P: Menar du att du inte ens behövde pumpa i lite luft med TUFO däcken efter punkan? Låter otroligt bra i så fall.. Vad är nackdelarna med sådana?
Quote from Funbeat user on 17 August 2012, 16:23"P: Menar du att du inte ens behövde pumpa i lite luft med TUFO däcken efter punkan? Låter otroligt bra i så fall.. Vad är nackdelarna med sådana"
Nu kanske det inte beror på däcket i sig utan på TUFO punkteringsvätska som jag har i i förebyggande syftet
"P: Menar du att du inte ens behövde pumpa i lite luft med TUFO däcken efter punkan? Låter otroligt bra i så fall.. Vad är nackdelarna med sådana"
Nu kanske det inte beror på däcket i sig utan på TUFO punkteringsvätska som jag har i i förebyggande syftet